fritsuja apua....

Vierailija

hyvät lukiat voisitteko jotenkin neuvoa tai auttaa kun miehelläni on vähän väliä fritsuja kaulassa ja ne ei todellakaan ole minun tekemiäni et pitäisikö mun uskoa hänen selityksensä että mitään ei ole muka tapahtunut siis ei olisi mennyt sänkyyn asti näiden naikkosten kanssa et mukamas on pitänyt visusti huolen siitä että niin ei ole käynyt ku mua loukkaa silti hänen käytösensä siis kännipäissään sekoilee ties mitä kun en haluaisi erota rakastan häntä paljon ja hän sanoi että ne ei kuulemma merkinyt hänelle mitään onko asia oikeadsti niin mitä mieltä ootte

Kommentit (10)

Vierailija

no sehän tässä onkin kaikista vaikenta ku tää asia repii mut sisältä kappaleiksi enkä pysty enää näyttämään mun tunteita tälle kyseiselle miehelle kun pelkään että se haavoittaa mua uudestaan minkä takia se ei sit voi myöntää sitä että on maanut jonkun muunkin kanssa ku kysyn asiaa niin kieltää kaiken

mari-
Seuraa 
Liittynyt16.8.2011
FlightlessBird

Itse en todellakaan hyväksyisi tuollaista käytöstä mieheltä. Känni ei ole hyväksyttävä syy pettämiselle!

niinpä. en keksi mitään hyväksyttävää syytä pettämiselle. väärin kun väärin, ja minusta sinun miehesi pitäisi olla ensin rehellinen ennen kuin voitte selvittää asian. pitääkö se sinua todellakin niin tyhmänä ettet osaisi laskea 1+1? fritsut kaulassa tuskin tuli siitä että juoksi pyykkinaruun pahki..

Vierailija

voisit kysyä itseltäs yhden kysymyksen? Miehes sanoi, et ne muut ei merkannu mitää, mut merkkaatko sä sitten muka jotain, jos tekee kokoajan tollasta? Voihan se sanoo et joo rakastaa jne, mut jos se ois totta ni miks tekis sulle tollast. sitä voit miettii

Vierailija

jaa no enpä taida merkata hyvähän se on aina naista syyttää jos mies käy vieraissa kyl varmasti teil muil on helpompaa mut mun pitää pitää huoli mun lapsesta koko ajan ja sit käydä viel näitä asioita läpi

Vierailija

Sinuna olisin jättänyt miehen jo aikoja sitten, ei tuollaista tarvitse kestää. Mies on täysi sika jos ei pysty rakastaan kunnioittamaan tämän vertaa. Jos ne eivät merkitse hänelle mitään, miksi hän sitten käyttäytyy noin?

Vierailija

Itse en antaisi anteeksi edes suutelua toisen naisen kanssa ja tiedän, ettei oma miehenikään antaisi sitä anteeksi minulle, jos niin tekisin. Mielestäni känni ei ole mikään syy pelleillä toisten kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat