Kuivat hiukset

Vierailija

Elikkä mikä auttaa kuiviin hiuksiin? Mitkä aineet ja menetelmät? Kiitos!

Kommentit (6)

crazyrightnow
Seuraa 
Liittynyt20.12.2011

Itse oon huomannut ett silloin ku latvat on kuivat nii käytän hiusnaamioo pari kertaa viikossa ja yritän olla suoristamatta hiuksia, jos tarvitsee jotain lämpölaitteita käyttää niin lämpösuojaa käytän. Ja sitten tietysti pestyihin hiuksiin jätettävää kosteuttajaa. Mulla ite on tällä hetkellä (ollu jo yli vuoden) Shwarzqophin Moisture kick. En ny tiiä kirjotinko ton oikee mutt sellanen korkee sininen pullo. Löytyy kampaamoista. Suosittelen todellakin!

Vierailija

Ostat Doven Nour Oil -shampoon ja hoitoaineen, ja semmosen tehohoito tuubin! Ni kyllähän silenee! :)

Tai voit vaikka ottaa myös vaihtoehtoisesti vahittuneille hiuksille tarkoitetun hoitoaineen, mut sit shampoo ja se tehohoito noin öljy juttuja! :)

Vierailija

Sulata kookosrasvaa ja sekoita siihen oliiviöljyä Levitä latvoihin hieman lämpimänä niin naamio pääsee paremmin vaikuttamaan. Voi pitää päässä 30min-2h.

hiustaitaja

helppo kotikonsti kuiville hiuksille (antaa kiiltoa, naamio)

sekoita kulhossa: 2tl vaseliinia, puoli dl oliiviöljyä, puolikkaan sitruunan mehu. sulata seos mikrossa keskilämmöllä noin 30sekuntia. anna hiukan jäähtyä (jos on kuumaa) hiero naamio hiuksiisi, anna vaikuttaa noin 10-15 minuuttia, huuhtele huolellisesti, aamulla hiuksesi säihyvät kiillosta.

minulla itselläni konsti on toiminut jo monta kuukautta, kun kampaaja ystäväni antoi minulle helpon ja halvan vinkin! suosittlen!

mävaan
hiustaitaja

helppo kotikonsti kuiville hiuksille (antaa kiiltoa, naamio)

sekoita kulhossa: 2tl vaseliinia, puoli dl oliiviöljyä, puolikkaan sitruunan mehu. sulata seos mikrossa keskilämmöllä noin 30sekuntia. anna hiukan jäähtyä (jos on kuumaa) hiero naamio hiuksiisi, anna vaikuttaa noin 10-15 minuuttia, huuhtele huolellisesti, aamulla hiuksesi säihyvät kiillosta.

minulla itselläni konsti on toiminut jo monta kuukautta, kun kampaaja ystäväni antoi minulle helpon ja halvan vinkin! suosittlen!

mahtava vinki kokeilen heti!

Vierailija

Mä oon saanu apua siitä ku oon tajunnu vaihtaa oikeisiin tuotteisiin :) käytin aina ennen vaan esim. tuuheuttavia tuotteita, mut nehän vaan karhentaa hiusta. Nyt haalin kaikista kosteuttavimmat tuotteet, eikä oo tapahtunut pelkäämääni hiusten lässähtämistä, päinvastoin tuntuu et ne on vahvistunut vaan. Täl hetkel sampoo ja hoitoaine Aussien värisuojaavat tuotteet, ja hoitoaine on 3 min tehohoito jota käytän siis päivittäin normi hoitoaineena.

Yks kesän mahtituote on pyyhekuivaan tukkaan suihkutettava Loreal Kerastasen auringolta suojaava ja kiiltoa antava öljy! Tekee tukan ilmavaksi ja hyväkuntoiseksi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat