muuttaminen toiseen asuntoon

Vierailija

Heips

Tietääkö kukaan auttaako sossu tai joku vastaava jos joutuu kahden asunnon loukkuun?
Ollaan kaverin kanssa ajateltu muuttavamme kimppakämppään, itsellä ajatuksena pienentää nykyistä vuokraani. Mielessä on vaan käynyt jos tulee tilanne että löytää asunnon jonne pitää "muuttaa" vielä siinä vaiheessa kun entinenkin kämppä on alla, eli joutuisi maksamaan kahdesta asunnosta sen vuokran.

1kk irtisanomis aika on vuokra sopimuksessani mutta jos uutta asuntoa ei satu löytymäänkään oikeaan aikaan ja joutuisin tuohon tilanteeseen..

Miten olette itse toimineet asuntoa vaihtaessanne?

Tää on mulle uutta niin en oikein ossoo vielä.. :3

Kommentit (5)

Vierailija

Itselläni sossu ei ainakaan auttanut jouduttuani kahden asunnon loukkuun. Maksoi vain toisen asunnon vuokran vetoamalla siihen, että he osallistuvat vuokranmaksuun vain taatakseen asiakkailleen asunnon jossa asua, ei useampaa sellaista.

Vierailija

Eipä tuossa tilanteessa auta muuta kuin maksaa kahdesta asunnosta. Irtisanomisaika on kuukausi eikä asia muutu miksikään vaikka toinen asunto olisi jo löytynyt. Itse olen ollut tuollaisessa tilanteessa muutaman kerra mutta ei auta kuin maksaa vain. Tällaista elämä vain on ja näin ne asit menee...

Vierailija

Jos edellisen asunnon vuokranantaja on yksityinen, voit mahdollisesti sopia hänen kanssaan, että etsit uuden vuokralaisen, joka muuttaa vanhaan asuntoon samaan aikaan kun itse muutat toiseen.

Näin meillä ainakin onnistu parin viikon varoitusajalla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat