Viime hetken joululahjavinkit näille ihmisille !

Vierailija

Millaiset lahjat olisivat hyviä:

- isovanhemmille
- isälle
- poikaystävän äidille/vanhemmille

kiitos vinkeistä jos niitä saan ! Tuo viimeinen kohta pakottaa nyt aaika pahasti päätä ...

Kommentit (3)

Vierailija

Moi!

Isälle itse ostin sukkia ja pipon. ja sille & äitipuolelle yhteiseks jälkkörikulhoja. Miten olis joku musiikkilevy? Tiedätkö isäsi musiikkimakua? Tykkääkö autoista? Joku kiva autotyyny tai jotain. En suosittele valmissettejä esim dödö+saippua, mutta jos et muuta keksi niin semmonenkin varmaan menis. Ite haluaisin joskus keksiä isälleni sellaisen lahjan, että siitä huomais että oon sitä oikeesti ajatellu. :)

Isovanhemmille en osaa sanoa, Kenties kynttilöitä tai joku vaasi? Itselläni pappa kuollut, mummolle ostin lahjakortin manikyyriin. Yhteislahjaksi se tuskin sopiva. :D Kenties saunatyyny, uusi lämpömittari saunaan? Jos heillä siis on sauna ja sitä käyttävät. :)

Poikaystävän vanhemmille ostin korvakynttilät, Pentikin isompia tuikkuja (niille oli heillä (äidillä siis) :) tarvetta) ja dolce guston teetä muutamat molemmille. Kenties siis jotain yhteiseen hemmotteluun sopivaa?

Nää on siis aika pienellä budjetilla toteutettu, mutta mielestäni ajatus tärkeämpi ja näitä oon kuitenkin miettinyt. :)

Vierailija

Riippuu tietysti ihan ihmisistä, minkä tyylisiä...

Isovanhemmille ehkä just jotain saunajuttuja tai lahjakortteja, joissa esim. lupaus siivota tms... Harvemmin haluavat enää hirveesti tavaraa. Kauratyyny tai sellanen päänhieronta vekotin, joita toissa jouluna oli paljon markkinoilla.

Omalle isälleni ostin täks jouluksi ainakin pettu- ja spelttileipää.
Viime jouluna ostin Mielensä pahoittaja-kirjan. Sitä edellisenä muistaakseni suklaasta tehdyt työkalut. Joka vuos myös joku ostaa vihreitäkuulia. Isä tykkää niistä, mut syö niitä vain jouluna...jos joku ostaa :D

Poikaystävän vanhemmille... Itelläni ei koskaan oo ollut tilannetta, mutta ehkä kasaisin jonkun herrukorin. Tänä vuonna ostin tädeille snapsilasit, punaiset ja sellasen puupalleron päällä. Ni ehkä sellaset ja siihen kylkee viel jottai juomaa lasien täytteeks.

Vierailija

Miehen kanssa yhdessä ollaan mietitty lahjat hänen vanhemmille --> isälle kirja ja äidille samaa sävyä keittiöliina & keittiöpyyhe ja tuikkuja ja tais siinä olla pieni hajuvesi (?)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat