Suihinotto + esinahka

Vierailija

Ongelma tämäkin: olen ottanut aiemmin suihin vain ympärileikatuilta miehiltä, mutta uusi poikakaverini onkin leikkaamaton. Haluaisin antaa hänelle suuseksiä (ja hyväillä käsinkin enemmän) mutta minulla ei ole aavistustakaan, mitä sen ylimääräisen nahan kanssa tehdään! Poikakaveri on kyllä tosi ymmärtäväinen ja neuvoo varmasti tarvittaessa, mutta haluaisin että itselläni olisi jonkinlainen käsitys käsittelytavoista ennen asiaan ryhtymistä. Siispä: vedetäänkö esinahka taakse vai liikutetaanko sitä vai miten? Kun otan vehkeen suuhuni, tuleeko nahka mukana? Vinkkejä ja neuvoja rautalangasta, kiitos.

Kommentit (3)

Vierailija

Suihinotossa vedä kädellä taakse ja pidä siellä. Jos vedät käteen samalla, niin kyllä se siinä mukana liikkuu, mutta ei sitä nahkaa suuhun yleensä oteta vaan pidetään poissa tieltä suurimman osan ajasta. Kyllä siinä touhussa tietty rytmi ja tapa tulee käsitellä. =)

Pelkässä käsipelissä sitten voi tehdä tietenkin molempia, pidä takana ja välillä et, liikuttele. Nuppiin pitää kuitenkin välillä päästä käsiksi eli taakse poistu. :D

Näin menetellään täällä.

Vierailija

tarkottaako toi "vedä kädellä taakse" että sen esinahan vetää sinne ihan peniksen ns alkupäähän? eli alas?:D ja tuossa ksipelissä, liikutteletteko esinahkaa vai miten annatte miehellenne käsipeliä? neuvot ois kivoja!:)

Vierailija

Poikaystävälläni ainakin, kun pikkukaveri on toiminta kondiksessa, niin esinahka on takana, sen saa vedettyä eteen jos haluaa. Suihinotto kuitenkin toimii niin, että esinahka on takana ja välissä voi tietenkin kokeilla vetää sen siihen eteen ja hieroa sen läoi terskan päätä. Nahka ei tule mukana jos vedät kädellä eka alas päin kohti kiveksiä ja otat sen peniksen pään suuhusi ja sitten voit ottaa syvemmälle. Eise minulla ainakaan koskaan ole suuhun tunkenut. Tietenkinhän se on mukana, kun otat koko paketin suuhun:)

Siinä muutamia juttuja:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat