Mies on ihana, mutta ei osaa suudella

Vierailija

Oon tavannu aika mukavan miehen, jonka kanssa voin olla oma itseni. Se kohtelee mua hienosti ja saa mut tuntemaan itteni prinsessaks. :) Se on kokenut elämässään kovia ja on menettäny koko perheensä. Itsemurhille. Saanu just miljoonia perinnöks. Sellannen tausta... Oon vähän huolissani että millon löydän hänetkin narun jatkeena...
Mut asia, josta rupesin kirjottelemaan alunperin, on se, että hän ei osaa suudella ollenkaan! Ollaan tavattu nyt yhen kerran ja suudeltu kaks kertaa. Se kuolas ihan valtavasti ja jouduin kuivaamaan kasvojani kauan sen jälkeen. Lisäks se otti mun huulet sen suun sisään kokonaan, eikä siinä pysty sit ite tekemään yhtään mitään vaikka kuinka yritin korjata sitä asentoa :D
En nyt ehkä kuitenkaan haluais hylätä sitä sen takia, että se ei osaa suudella. Kellään samanatapaisii kokemuksia, miten siitä selvittiin? :D

Kommentit (8)

Vierailija

Minulle on käynyt samoin MONESTI. Noin 80% prosenttia suutelemistani miehistä ovat olleet suoraan sanottuna surkeita: työntäneet kielen ruokatorveen asti, kuolanneet, saaneet huuleni sinisiksi liiasta imuvoimasta, tehneet järkyttäviä "heilutuksia" ja lipomista kielellä suuni sisällä yms :D Ja heidän mielestään tuo on ollut ilmeisesti todella eroottista. En kuitenkaan ole ikinä kehdannut sanoa asiasta miehille, koska asia on mielestäni niin herkkä. Seurustelusuhteessa asiasta olisi kyllä pakko keskustella, koska ei ole kauhean nautinnollista jos maailman ihanin mies saa sinut muuten aivan taivaisiin, mutta joudut välttelemään suutelua koska se olisi todellinen turn off. Ehkä pitäisi vain löytää joku ystävällinen/ hienotunteinen tapa mainita asiasta tai yrittää ohjata suutelusessiota toiseen suuntaan :)

yyppy
Seuraa 
Liittynyt19.11.2011

Itselleni osui myös kerran kohdalle mies joka oli aivan kamala suutelija, suutelun jäljiltä naama oli aina aivan kuolassa ja mietti keinoa miten saisi pyyhittyä huomaamattomasti naaman ettei toinen loukkaannu :D Muuten tämä tyyppi oli ihana ja komea ja melkein jopa täydellinen kalun kokoa myöten. Ikävä kyllä tuo surkea suutelu latisti tosi paljon minun fiiliksiä koska rakastan pussailua ja kunnon suudelmia mutta tämän miehen kanssa oli kyseessä sitten pusuttelu tai suutelu niin naama oli kauttaaltaan kuolassa. En vain kestänyt sitä joten mies sai jäädä.

Vierailija

Hei! Naiset, camoon :DD
Itelläkin sattunut noita huonoja suutelijoita tielle, eikä tää nykyinen avokkikaan tosiaan mikää mestari ollu, sillä kun oli takana ainoastaa joku yks humalainen suudelma ennen mua.
Meijä suudelmat oli aluks sellasii et mies piti isoa suutaan niin auki että pusut oli märkiä ja vaikee siin oli ite tehä mitään.
Mut hei, ei siin oo mitää pahaa ohjeistaa miestä ja miehet ei siitä oo koskaan mun kaa ainakaa loukkaantunu. Ite oon vetäytyny varovasti pois siitä suudelmasta jos se on ollu huono ja joskuks miehet tajuu jo siitä että nyt ei menny putkeen. Tai sit voi naurahtaa sillee "mmh, vähän märkä pusu" nii kuulkaa heti toimii :) Omasta avokistani koulutin loistosuutelijan iha sanomalla suoraa mitä kannattaa tehä toisin, eikä se loukkaantunu ja homma on nyt namh<3

Vierailija

Kiitos kommenteista! Yyppy, mullekin suuteleminen on tärkeetä, ja fiilikset kyllä tosiaan laskee hurjaa vauhtia jos saa naamansa täyteen kuolaa. Omituisin kokemus on kyllä se, kun yks mies suudellessa työnsi sormiaan mun korviin kovakourasesti. En yhtään ymmärrä mikä siinä voi olla ideana, ja sanoinkin, etten pidä siitä ja hän onneks lopetti. Tää oli siis ulkomaalainen mies...
Lauren, jännä kuulla että noin iso prosentti on surkeita suutelijoita, ite oon törmänny vaan yhteen surkeaan tän lisäksi :D
Cristaly, noi vinkit on varmasti hyviä, oisin ottanu käyttööni jos ei olis käyny seuraavasti...
Tapasin miehen toisen kerran, ja hän oli jotenki kummasti sit oppinu suutelemaan! Liekö sit ollu alkujännitystä tai jotain. :D Mut sit se rupes itserakkaaks ja takertu muhun täysin, laitto yhen päivän aikana tunnin välein viestiä (vastasin vaan pariin)... Päätin unohtaa sen tyypin, ja siitäkös se riemastu. Kirjotti Facebook-seinälle itsemurhaviestejä ja yritti muillakin tavoin kiristää mua takas, tai ainakin sääliä se kerjäs. Onneks pääsin siitä eroon.

Vierailija

Aika myöhässä tulee mun vastaus mutta niin. Minunkin nykyisen mieheni kanssa ensipusut olivat varsin mielenkiintoisia. Mies jotenkin innokkaasti/raivokkaasti painoi suunsa niin kiinni omaani että sen voimasta päänikin meni lähes 90 asteen kulmaan enkä itse kyennyt liikkumaan ollenkaan. Laitoin tämän sitten lievän humalan ja alkujännityksen ja -innostuksen piikkiin ja päätin kuitenkin jatkaa tapailua kun muuten välillämme tuntui suurenmoista kemiaa. Ja kas kummaa, seuraavilla kerroilla kun mies oli rennompi seurassani ja täysin selvinpäin, hän suutelikin minua jumalaisesti!

Vierailija

Tähän aiheeseen liittyen, miten miehen saisi käyttämään kieltään?
Olen löytänyt todella ihanan miehen, mutta hän antaa vain ns. tavallisia pusuja. Haluaisin innostuessani hieman kieltäkin peliin, ja vaikka pari kertaa olen kokeeksi ottanut kielen mukaan, hän ei huomaa asiaa vaan jatkaa kuten ennenkin. Pitääkö vaan huomauttaa et "lisää kieltä" vai mitä? :D

glamnation
Seuraa 
Liittynyt9.10.2010

Mulla on ollu ihan toisenlainen ongelma kun Cosmo_Girlillä. Kaikki pussaamani jätkät ovat käyttäneet kieltä, osa vähän liikaa, ja osa sopivasti. En ole ikinä saanut "normaalia pusua", mutta sitä odotellessa...

Vierailija

Kyllä on kokemuksia! Exmies. Suutelu oli ällöttävää. Yksi suutelukerta menee kyllä ehdottomasti ylitse muiden, eli olin miehen kanssa katsomassa elokuvaa sylikkäin. Jostain syystä sitten ajattelin antaa KUIVAN PIENEN pusun hänelle, eli käännyin ympäri kasvot ylöspäin, kunnes mies ymmärsi mitä halusin. Olin pussaamassa nopeaa pientä pusua hänen huulilleen ja hän vastasi pusuun: suu puoliksi auki ja tunsin miten hänen suusta valui reilusti sylkeä omaan suuhuni. Hän ei ilmeisesti itse kiinnittänyt siihen mitään huomiota, mutta itse kun käännyin takaisin katsomaan elokuvaa niin oli yökkäämisen partaalla. Se oli kuvottavaa.
Kaikki muutkin suutelukerrat saman miehen kanssa olivat epämiellyttäviä, pienetkin pusut hänen piti antaa suu puoliksi auki, josta en tykänny yhtään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat