kaveri(porukkaa?) Helsingistä?

Vierailija

Olen 23-vuotias hiljattain Helsinkiin muuttanut nainen ja etsisin nyt uusia tuttavuuksia Helsingistä. En tunne täältä ennestään kuin pari ihmistä, joten olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. Ilmottautukaa, jos on muita samassa tilanteessa niin voitaisiin järkätä vaikkapas joku tapaaminen! :)

Sivut

Kommentit (129)

Vierailija

Moi!

Olen 21-vuotias ja haluaisin myöskin laajentaa tuttavapiiriään Helsingissä. Muutin tänne pari vuotta sitten ja onhan niitä uusia tuttavuuksia ehtinyt kertyä. Suuri osa kuitenkin miespuolisia ja harvat tyttökaverit ovat hyvinkin kiireisiä tapauksia ja huomaan monesti kaipaavani enemmän tyttöjen juttuja :) Olen tämmöinen aika tavallinen immeinen. Opiskelen, liikun paljon, tykkään käydä kävelyillä, leffassa, syömässä, yhdellä (tai parilla..:D) ja muutenkin touhuta vaikka mitä, joten olisi kiva jos löytyisi enemmän kavereita mukaan lähtijöiksi!

Elikkä jos seura vaan kelpaa niin tulen kyllä mielelläni johki tapaamiseen mikäli semmonen järkätään :)

Vierailija

Heippa! Olen itse 20-vuotias, reilun vuoden Helsingissä asunut opiskelija. Ystäväpiiriä olisi kuitenkin tosi mukavaa laajentaa myös koulun ulkopuolelle. :D
Tykkään esimerkiksi käydä konserteissa, viettää leffailtoja, käydä kahvilla, lumilautailla, shopailla (toisinaan).. :D

Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. (:

Vierailija

Moikka!
Uusia kavereita kaipailisin myös :) olen 21-vuotias ja tänä syksynä tänne suunnalle muuttanut. kavereita olisi kiva löytää harrastuksiin, keikoille, muuten vaan hengailemaan jne. :)

Vierailija

Täällä 20-vuotia nainen myös vailla uusia naispuolisia kavereita, itse asunu myös noin 4vuotta helsingissä mutta kaverit lähestulkoon vain miespuolisia.. :)

Vierailija

Olen 21-vuotias nainen myöskin vailla naispuolisia kavereita. Myös minulla on enimmäkseen vain miespuolisia kavereita ja olen asunut Helsingissä kohta vasta vuoden verran..

Vierailija

Terve! :) Täs olis semmone 19v. nuori tyttö, oon tos pari kuukautta sitte muuttanu Helsinkiin ja ei noita kavereita niin oo tullu. Eikä oo tällä hetkellä töitä tai opiskelujakaa minkä kautta vois tulla noita tuttuja. Ainoat ketkä tunnen täältä on pari sukulaista, poikaystävä ja sen porukat. Kaipaan tyttöjen seuraa aika paljokin ku on tullu ny poikaystävän seuras oltuu tosi paljo parin kuukauden aikana.

Tykkään tehdä aika samoja juttuja mitä edellisetki on kirjotellu, justii leffas käydä, bailaamas, shoppailemas yms. :D Olis kiva tavata porukalla :) ite löydyn facebookista ja mesestä. Mailii saa laittaa osotteeseen: marremt92@gmail.com

Vierailija

Täälläkin 20-vuotias, olen tässä syksyllä muuttanut pk-seudulle. Nelisen kuukautta kaiketi nyt Helsingissä asunut. Ihan hirveästi tuttavia tai kavereita ei täältäpäin löydy, mutta mielelläni tapaisin enemmän ihmisiä ja hengailisin. Tykkään pyöriä keskustassa, kahvitella ja jutella, baareilla (yksillä tai vaikka koko illan bilettämässä), käydä kävelemässä tai mitä nyt sitten hyvänsä :) käyn töissä ja päiväni ovat toisinaan turhan pitkiä, mutta joo.

Saa laittaa sähköpostia osoitteeseen rivet-doll@hotmail.com, löydyn myös facebookista :)

Vierailija

No pitäis!

Mitä keksitään? Vois vaikka nähdä jossain keskustassa, ja lähteä siitä sitten jonnekki kahville tjms.. ehdotuksia? :)

Onko ketjun aloittajakin vielä mukana?

Niin ja mulle saa sit laittaa vaikka yksityisviestiä.. sähköpostia en viitsi tähän vielä laittaa kun siinä näkyy koko nimi.

Vierailija

Olis kiva tavata joo! :) Ehkä jossai Forumin kohdalla tavattais? Jos vaan ny saadaan porukka kasaan, niitä jotka tänne on laittanu viestii, ketjun aloittaja kans :)

Vierailija

Moi!
Täällä kanssa yksi uusia kavereita kaipaava tyttö! :) Oon 22 ja muuttamassa Helsinkiin ensi viikolla. Muutan miehen perässä, joten tuttuja ei oikeen ole ja uusi työpaikkakin on aika pieni. Tykkään käydä jumpissa, shoppailemassa, kahvittelemassa, syömässä tai keikoilla. Baareissa viihdyn niin yksillä kuin välillä pilkkuunkin asti :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat