Oudot kohtaukset yöllä, mikä vialla??

Vierailija

Minulle on tullut nyt viime aikoina n. kolme kertaa kuussa yöllä semmonen kummallinen tila. Se alkaa niin, että herään kesken sikeän unen. Olen herkkäuninen, joten jos koirani kömpii makuuhuoneeseen niin herään siihen. No sitten en pääse ylös sängystä vaikka herään. Pään sivuilla on eräänlaista sähkön tuntua. Seuravaakasi olen ihan painoton ja lennän!! Se on hyvin pelottavaa. Voin ohjailla itseäni esim tekemään voltteja keskellä makkaria. Mutta en pääse huoneesta pois. Lentelen vain ja väistelen kaappeja. Jossain vaiheessa tila sitten loppuu ja sydän pamppaillen herään normaalisti enkä tiedä mitä äsken tapahtui.

Kommentit (1)

Vierailija

Moi!

Kuulostaa kieltämättä aika inhottavalta toi mitä joudut kokee öisin.. En oo varma, mut tuli mieleen, etä kertomasi asiat saattaisivat viitata unihalvaukseen. Siinähän on just toi että herää yöllä, mutta ei kykene liikkumaan vaikka haluaisi ja olo voi olla hyvinkin sekava.
Ei se vaarallista oo, mut ikävää kyllä tosiaan... Koitahan jaksaa! Ja yks hyvä tapa välttää unihalvausta on, älä nuku selälteen. Tsemii : )

ohessa vähän enemmän tietoa ->

http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Ik%C3%A4v%C3%A4+unihalvaus+on+vaarat...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat