Peppuun vai ei

Vierailija

Joo elikkäs poikaystäväni on ehdotelut peppuseksiä jo tovin, mutta en tiedä uskallanko kokeilla, olen kuullut ystäviltäni että vain ensimmäinen kerta sattuu joillain ei ollenkaan, mutta mietin kun eräässä ystävätapauksessani ( tosin kännissä ) oli sattunut niinkin ikävä tapaus että oli tullut paskahätä.....Olen myös lukenut sen olevan helpoin tie saavuttaa orgasmi, joten mietin tässä että kannattaisiko minun kokeila ?

Kokemuksia, mielipiteitä ?!

Sivut

Kommentit (16)

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Älä usko yleistyksiä. jokaisella ihmisillä omat kiksinsä ja nautintosa. Tiedät sen vasta kun kokeilet itse, että tykkäätkö vai et, onko paras tapa saavuttaa orgasti ja sattuuko. Ainahan sitä kuulee kaikkea. Ja kyseinen asia voi olla ihan miellyttävä kokemus kunhan mies tiietää mitä tekee. Senku yhdessä kokeilemaan omaan tahtiin jos kyseinen asia kiinnostaa.

Vierailija

Jos aiot sitä kokeilla, älkää ensimmäisillä kerroilla laittako penistä sisää, se luultavasti vain tuntuu hirmu epämukavalta. Me kokeiltiin mun ehdotuksesta ja oli kyllä liukkaria paljon, mutta aivan kaamea kokemus muuten.

Muutamaa kuukautta myöhemmin mieheni ehdotti, että tekisin hänelle eturauhasen hierontaa. Ekalla kerralla hieroin hänen selkäänsä öljyllä ja etenin ihan hirmu hirmu rauhallisesti peppuunkin. Tätä oon tehnyt hänelle nyt muutaman kerran.

Pari viikkoa sitten mulla oli tosi kipee selkä, ja mies lupas hieroa. Hieroikin selkää ja eteni siitä sit pepun alueelle. Laittoi ihan rauhassa sormea vain vähän sisään (liukkaria liukkaria!! :) ). Tän osasi tehdä oikein, koska oli kokenut saman käytännössä. Se oli mukavampi kokemus kuin eka kerta peniksen kanssa ja seuraavalla kerralla pystyn varmaan rentoutumaan sen verran, että voi laittaa sormea syvemmälle yms. Luultavasti siten seuraavat asteet ovat kaksi sormea ja lopulta penis.

Kannattaa ensin kysyä suostuisiko poikaystäväsi (ja sinä!) kokeilemaan eturauhashierontaa hänelle, jotta hän ymmärtäisi miltä se tuntuu käytännössä. Tällöin hän pystyisi helpottamaan sinun oloasi. Koska, vaikka olisitkin siihen valmis, ei välttämättä pyllysi ole siihen valmis. Tässä vähän linkkejä:

Tästä keskustelusta lue / lukekaa anu saukkosen teksti vähintään
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/seksi/1754890/eturauhasen-...

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viestiketju/13943/miehen_lypsaminen

http://kaksplus.fi/keskustelu/tunteet-ja-ihmissuhteet/seksi/737139-peppu...

Vierailija

Peppuseksi on kivaa jos sen tekee oikein, rauhallisesti ja luotettavan ihmisen kanssa. Kun kumppani on tuttu ja turvallinen, siinä rentoutuu kaikista helpoiten ja seksikin onnistuu. Kannattaa tosiaan käyttää liukkaria ja omia nesteitä, ja hiljalleen ensin vaikka sormella totutella juttuun. Jotkut tykkää tosi paljon jotkut ei ollenkaan!

Vierailija

et voi ikin tietää millasta on jos et koklaa ;D

ite en tykkää, en tykänny ekalla, tokalla enkä kolmannellakaa kerralla ja ny en sit aio suostua. :D

Vierailija

Kannattaa ehdottomasti kokeilla ainakin kerran.
Yleensä monilla naisilla on jääneet ekasta peppuseksi kerrasta traumat jos mies on vetänyt ilman liukkaria kakkoseen.
Silloin se vasta sattuukin.
Mutta suosittelen käyttämään anaaliseksiin soveltuvaa liukkaria paljon.. ja aluksi voi vaikka lämmitellä peppua tapilla ennen peniksen työntämistä sinne. :)

Ssss

me kokeiltiin poikaystävän kaa kakkoseen tossa just ja ei ollu liukkaria, laitettiin vaan sylkeä ja meni ihan hyvin sisään ku hitaasti edettiin. Pelästyin siinä tilanteessa just sitä että meni niin hirmu helposti vaikkei ollu liukkaria tai mitään... Ei sattunu paljon yhtään ja kun päästiin vauhtiin oli ihan kivan tuntusta. Outoa kylläki, että kyllä siihen tunteeseen pitäis vähän totutella. 

Eli ilmeisesti nää on TODELLA omakohtasia. :o Eli niinku muutki on neuvonu, kannattaa ite vaan kokeilla. niin sen parhaiten kai huomaa. 

Vierailija

Mekin kokeiltiin mieheni kanssa ensimmäistä kertaa humalassa pari kuukautta sitten (ainakin rentoutuminen oli tällöin helppoa :D) ilman liukkaria, vähän kirpaisi, mutta ei haitannut koska molemmat nautimme. :) Seuraavana aamuna selvinpäin uudestaan ilman liukasteita ja sillon sattui enemmän. Nykyään liukkarin kanssa, kyllä se vähän kipuun auttaa. Ja kun rauhassa etenee eikä vaan nopeasti survo sitä sinne niin hyvin se sujuu :-) Mies ainakin tykkää!!

Vierailija

Ei pitäisi sattua edes ekalla kerralla, jos sen tekee oikein. Liukkaria pitää olla tarpeeksi ja edetä hitaasti. Mielestäni paras tapa on aloittaa takaapäin, niin että nainen painautuu hitaasti miestä vasten, jolloin nainen voi itse määrittää tahdin. Pienenkin kivun tuntuessa kannattaa pysähtyä, ehkä vetää hieman ulospäin ja antaa hiljakseen pepun tottua munaan sisällä. Yleensä syynä kipuun on joko liian vähäinen määrä liukkaria, liian nopea eteneminen tai että pepun lihakset eivät ole tarpeeksi rentona. 

Jos likaisuus mietityttää, kannattaa tehdä suolihuuhtelu hyvissä ajoin ennen peppuseksiä.  

Tyttö

Mua ainakin sattu ihan kamalan paljon ja en suostuis uusiks mut mies aina vähän saa pään käännettyä niin onhan sitä sit pakko vähän kokeille. onhan se hyvin menny mutta en oikee ite välitä. mut niin kuin on jo sanottu niin omalla tahdilla. kaikki on erillaisii eri asioiden suhteen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat