Apua miehen suhteen.

Vierailija

Kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta haluisin nähdä tänään toosi kovasti miehen kenen kanssa ollaan tapailtu jonkun aikaa.. Soitin aikaisemmin ja kysyin mitä mies tekee tänään illalla jos oltaisi voitu tavata johon hän vastasi ettei tiedä vielä varmaksi lähteekö kavereiden kesken viettämään pikkulauantaita. Haluaisin kovasti nähdä ja kertoa omista tunteistani häntä kohtaan joita olen pitänyt sisälläni pitkään ja nyt on pakottava tunne ne kertoa miehelle. Eli miten saisin miehen muuttamaan mieltään että viettäisi illan minun kanssani tänään? olen yrittänyt miettiä miten sanoisin asian etten ruinaa ja ole säälittävä.. APUA

Kommentit (2)

Vierailija

Auts, vaikea tilanne jos mies sanoo ehkä lähtevänsä kavereiden kanssa ulos viettämään aikaa... voisit ehkä sanoa hänelle että sinusta olisi mukava nähdä häntä tänään koska viihdyt hänen seurassaan ja koska tulette toimeen niin hyvin. ja jos teillä on jo jonkin aikaa siitä kun viimeksi näitte niin voit sanoa hänelle että siitä on jo jonkin aikaa kun näitte viimeksi ja olisi mukava taas nähdä häntä.
toivottavasti näistä on edes jotain apua.

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Ensinnäkin aika väärällä asenteella liikenteessä. Jos olet pystynyt olla kertomatta tunteistasi jo näinkin pitkään niin yksi päivä tuskin muuttaa asioita. Kukaan ihminen ei pidä siitä, että ihminen (jonka kanssa ei edes seurustele) alkaa asettamaan ehtojayhdessäolon ja kavereiden välillä (read: "minä haluan nyt kertoa just tunteistani tule tänne äläkä nää niitä kavereita). Kannattaa antaam miehen itse tehdä päätöksensä. Sekin saattaa kertoa jotain tai sitten ei. Pidä pää kylmänä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat