Psykologeista

Vierailija

Sain lääkäriltäni lähetteen psykologille, itseasiassa ihan muun käynnin yhteydessä. Tämä lääkäri tuntee minut lähes kymmenen vuoden ajalta ja oli sitä mieltä, että voisi tehdä hyvää käydä juttelemassa.

Sen enempää syitä erittelemättä, onko jollain kokemusta paljon tällainen suunnilleen maksaa? Ja onko siitä edes mitään hyötyä? Mitä siellä tapahtuu? Vierastan tällä hetkellä ajatusta aika paljon, ja siis kyseessä ei ollut mikään "nyt sinun on mentävä" vaan lähinnä ehdotus, siksi epäilyttää...

Kommentit (1)

Vierailija

Hei, olen käynyt psykologilla monia kertoja ja minut sinne ns "pakotti" lääkäri. Ja meilläpäin ei ainakaan minulle ole mitään maksanut tämä juttu. En sitten tiedä maksaakso siellä...

Mutta minun tapauksessani olen jutellut psykologille minun elämäntilanteestani ja hän on kysellyt kuulumisia ja tehty masennustesti. Sitten siellä olen tehnyt myös muutamia kotitehtäviä, missä on pitänyt esim. piirtää ympyrän sisälle kaikki tärkeät ihmiset ja millainen suhde on häneen. Minulle siitä ei ainakaan haittaa ole ollut, enemmänkin hyötyä kun on saanut apua suruihinsa. Menet sinne vaikka nyt kerran katsomaan miltä tuntuu, ja jos tuntuu hyvältä niin jatkat :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat