Tekstailua toiselle

Vierailija

Heips!
Kaipaisin ulkopuolisten mielipiteitä. Taustoja sen verran että seurusteltu reilu kaksi vuotta ja asumme yhdessä.
Mieheni jäi kiinni tekstailusta toiselle naiselle, sain selville kun kysyin naiselta suoraan mitä mieheni on laittanut. (he ovat vanhoja tuttuja.) Siinä selvisikin sitten muutakin. Alkuun on ollut kyselyä kuulumisista, jossain vaiheessa kuitenkin meni kehuskeluksi mieheni puolelta kuinka on kaunis yms.
mieheni sanoi syyksi, että halusi teistailal miten on vientiä vaikka parisuhteessa onkin. ajatuksenit vetävät oravanpyörää enkä pääse yli ajatuksesta, ettei hän ole ollut pettämässä, eikä muka muita taka-ajatuksia ollut kuin omaa markkinaarvonsa testailu. Minulle tämä selvisi puolenvuoden viiveellä. Mies kuitenkin lopettanut tekstailun. En tiedä miten pitäisi suhtautua. Itsensä tuntee jotenkin vastenmieliseksi ja rumaksi....

Kommentit (2)

Vierailija

Tommosta tapahtuu varmaan kaikkein onnellisimmissakin liitoissa, rohkenisin sanoa näin. Eli ei kannata murehtia, kun tekstailu on nyt loppunut eikä pelkoa pettämisestä oo.

Vierailija

Ite oon kans ollu samanlaisessa tilanteessa. Ymmärrän paremmin kuin hyvin ton, että epäilyttää, onko miehellä muitakin pyrkimyksiä kuin vaan toi markkina-arvon testailu... Mutta kun asiasta on keskusteltu ja selvitetty niin nyt ei auta kuin yrittää mennä eteenpäin jos siltä tuntuu :--) meillä se ainakin kannatti että sain jutella asiasta & varmistella jonku aikaa ettei mies oikeesti haluu ketään muuta kun mut, niin ettei mies hermostunu tenttauksesta :----D mutta totta kai toi on ärsyttävää että toiselle naiselle mennään höpöttelemään juttuja joita itse vain haluaisi kuulla. Juttele miehelle avoimesti tuntemuksista ja koita niin päästä yli, tsemiä ! Ü

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat