Auttakaa naiset miestä :/

Vierailija

Niin elikkä mulla on tässä sellai tilanne et oon eronnu joitaki kuukausia sitten... yrittäny keksiä muuta tekemistä ja ajateltavaa, mut ongelmana mulla on se etten uskalla mennä naisia ihan kasvotusten tapaamaan :/

En osaa mitää hyviä juttuja ja se minun edellinen nainen kenen kanssa olin sen 2 vuotta pyörii vaan mun mielessä... vaik tiedän ettei se mua halua enään takas... kuulemma se on onnellinen ja kaikkee... mikä on hyvä asia, uus mieski sil tais olla jo, mäki tahtoisin uuden naisen, mut tuntuu vaan silt ettei kukaan halua tavata mua yhtään missään missä käyn :/

Et siis tarvisin oikeesti apua tuohon unohtamis asiaan :/
Voisko joku auttaa? ku ei mulla itelläni ole ketään oikee kelle vois näistä asioista puhua... ei miehet oo sellasia..
säälittäviä ja... tunteellisia..

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Itte en ainakaa naisena päässy exmiehestäni "yli" kunnolla viä puoles vuodeskaa, vaikka itte jätin sen. Aika parantaa haavat jne. on mun mielipiteeni. Siitä en sitte tiä et voisko sitä jotenki nopeuttaa.. Enkä olis pystyny seurustelee kenenkää kanssa, ennenku olin kunnolla lakannu välittämästä edellisestä ja haikailemasta menneitä.
Ala harrastaa jotai uutta ja mielenkiintoista ja keksi tavoitteita. Eti netistä seuraa. Voit jutella vaikka pari viikkoa ennenkuin tapaatte kasvotusten..

Vierailija

Ei kannata aloittaa uutta suhdetta ennenkuin olet päässyt yli eksästäsi ! Se on törkeää uutta naistasi kohtaan, että pidät häntä vain laastarina.

Pidä mieluummin hauskaa kavereidesi kanssa, käy baareissa, flirttaile, nauti sinkkuilusta ja eiköhän se oikea sitte kävele vastaan kun on sen aika.

Vierailija

plää no en mä kyllä mitään laastariks ajatellu O.o''

Ja ongelmaki on siinä ku ei ole sellasia "kavereita" kenen kanssa vois käydä ulkona, just senki takia yritän ettiä jostain jotain seura..

Vierailija
mikämerkki

plää no en mä kyllä mitään laastariks ajatellu O.o''

Ja ongelmaki on siinä ku ei ole sellasia "kavereita" kenen kanssa vois käydä ulkona, just senki takia yritän ettiä jostain jotain seura..

Ja siis ei tässä se onkelma ole et sen takia jotain laastariks, tuntuu vaan pahalta olla yksin :/

Vierailija

no ne ei käy missään :p
mun kaverit saatuu olee vähän nörttimäisiä :'D
taidan itekki olla vähän, vaikka ei mul oo mikään nörtin kroppa :p
mielestäni ihan komeelta näytän :P

Vierailija

2 kk erosta ei ole paljoa eli ihan rauhassa vain. Olen samaa mieltä heartshaped:n kanssa, ettei kannata alkaa seurustelemaan uuden kanssa ennen kuin on päässyt entisestä yli. Eikö meitä tyttöjä ole vähän joka puolella: kirjastossa, baareissa, kaupoissa, netissä, kuntosalilla jne. Uutta matoa vaan koukkuun, kun exän haamu on poissa! :)

Vierailija

Kannattaa eka totutella ajatukseen, että oot nyt yksin (siis asumisen ym kanssa)ja päästä eksästä kunnolla yli. Ota nyt ns. omaa aikaa eläkä kiirehi uusiin tutustumisen kans! :)

Jos et uskalla mennä tuntemattomille jutteleen ni yks hyvä vinkki on olla herrasmies! Kassajonossa kato taakses, jos siellä on joku hyvän näkönen pimatsu ni päästä se sun eteen. Siinä ei enempää tarvi puhua :) samoin baarissa ym... Kato naista pieni hetki silmiin ja hymyile, sen jälkeen tarkkaile tilannetta että kiinnostuko se jne :) Herrasmiehet jää aina hyvällä tavalla mieleen ja jos et tienny ni naiset puhuu ;) jos oot yhelle naiselle kiltti ja kohtelias, kohta kaikki sen naispuoliset kamut tietää että oot kiltti ja kohtelias ja ne saattaa itekki tulla sulle jutteleen :)

Onnea ja menestystä elämääs!! :)

Vierailija
heartshaped

Ei kannata aloittaa uutta suhdetta ennenkuin olet päässyt yli eksästäsi ! Se on törkeää uutta naistasi kohtaan, että pidät häntä vain laastarina.

Pidä mieluummin hauskaa kavereidesi kanssa, käy baareissa, flirttaile, nauti sinkkuilusta ja eiköhän se oikea sitte kävele vastaan kun on sen aika.

Juurikin samaa mieltä. Ihminen ei ole valmis uuteen rakkauteen ennen kuin on päässyt yli edellisestä. Se on reilua paitsi uutta kumppania myös itseä kohtaan. Uuden kumppanin haluaminen vain yksinäisyyden karkoittamiseen on läheisriippuvuutta. Harrasta, flirttaile, keskity itsellesi mieluisiin asioihin ja opi nauttimaan ensin omasta seurastasi. Jos etsimällä etsii kumppania, päätyy hyvin todennäköisesti ottamaan vain ensimmäisen joka näyttää vihreää valoa, jolloin se aito oikea voi mennä ohi :)

Vierailija

ja kuulostan varmaan ääliöltä ku sanon näin mut.. mä oon saanu tarpeekseni.. en vaan jaksa.. kaipaan jotain lämpöä.. jotain ihanaa mun elämääni takas..
Jos mä jostain... itelleni sellasen saan... aion pitää hänet tyytyväiseni itseeni sellasena ku oon.. yritän olla mahd. hyvä mies.. sellanen just minkä jokainen nainen ansaitsis itelleen.. kuulostaa vaan nykyään siltä ettei kukaan halua mitään suhdetta... kaikki haluaa vaan seksiä tai jotain muuta säätöä, sori mutta mä en halua.. mä haluan itelleni sellasen naisen ketä mä voisin rakastaa ja pitää hänestä huolta.. olla hänelle jotain enemmän... ku vaan pelkkä joku..

Vierailija

ja jotain muutakin kirjotin tohon aikasemmin mutta onnistuin hävittämään sen ku kirjotin ton tohon... jotain siin puhuin että se tietää että mä tällä tänne kirjottelen... ja lukee just tätä.. ja miten mua ärsyttää et jos en muuten ajattele sitä koko päivänä nii sit mun unet huolehtii siitä asiasta... ja viime yön uni oli kyl se mitä mä en haluis... sellanen että se vihjaa siin et tahtois mut takas... vaikka tiedän ettei se tahdo, en ollu tarpeeks hyvä sille..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat