Tissit vai perse?

Vierailija

Niin kumpi? Ja perään voi tietenkin laittaa ootko tyttö vai poika.

Itte tykkään ainaki hyvistä pyllyistä, yleensä treenatuilla ja hyvä kroppasilla on hyvä pylly ja muutenkin, en niin välitä tisseista, varsinkaan isoista sellasista :-D

Kommentit (9)

Vierailija

Itteltäni on oikeestaa ihan sama, mies tuntuu tykkäävän enemmän mun perseestä, ainaki se hiplaa sitä koko aja.
Miehiltä kattelen yllättäen enemmän pyllyjä. ;)

glamnation
Seuraa 
Liittynyt9.10.2010

ite en edes tiedä miltä miehen hyvä pylly näyttää ku en niitä kattele vaikka miehiin päin oonki :D naisista pylly ehottomasti!! Oma pylly on kuulemma hyvä joten en siks noista tisseistä niin välitä, vaikka onhan neki iha kivoja ;)

Vierailija

niin, no miehellä tietenki tykkään persettä katella. :D

itellä en oikeen tiä, tisseistä en hirveenä tykkää, tai siis tykkäisin pienemmistä tisseistä. että perseestä kai sitte enempi. :)

oma poikaystävä tykkää kai kummastaki. tai no, persettä se kyllä enempi hipelöi.. :D

nii ja siis tyttö oon, tuskin jäi epäselväks.. :D

Vierailija

rakastan poikaystäväni pyllyä! se on ihanan treenattu ja tiukka, ja voin lisätä että en ikinä ole rakastunut reisiin, mutta lätkän pelaajan reidet ovat todella treenatut ja seksikkäät!

Itse en omista kyseistä "pientä ja treenattua" pyllyä, onko hieman isommissa sitten jotain vikaa!? ;P

Itse kannatat Tissejä enemmän koska miehet katsovat rintojani perseeni sijaan, mutta on kyllä ahdistavaa jos mies puhuu rinnoilleni samalla kun puhun hänelle katsoen silmiin. Naiset joilla on hyvä pylly kannattavat sitä ja naiset joilla on hyvät rinnat kannattavat niitä, nii se vain menee (:

Vierailija

Miehiltä katon luonnollisestikin pyllyä (vaikka siis kyllähän rintaLIHAKSETkin on nam jos sellaiset näkyy), naisilta tissejä. Tissit on kivoja. :D Ja nainen siis olen itse.

A-kuppi

Poikaystävä kehuu mun persettä kovasti, mutta sanoo olevansa niitä miehiä jotka tykkää enemmän tisseistä. Mun tissejä se ei kuitenkaa koskaan kehu nii tulee vähän huono mieli kun aattelen ettei ne siis oo tarpeeks hyvät =/

r0semary
Seuraa 
Liittynyt6.6.2012

Poikaystäväni tykkäsi kuulemma ennen enemmän perseistä, mutta nyt kun minulla on noita tissejäkin hieman enemmän niin on ihan hulluna niihin :D kuulemma muutin hänen käsitystä ;) itse kattelen miehillä mielummin ehkä niitä rintalihaksia enkä oikeastaan oo hirveästi kiinnittänyt huomiota pyllyihin, mutta avokkini pylly on kyllä ihana. Naisilta katson varmaan tissejä, yhdyn raadoniin: ne on kivoja! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat