Oudot "repaleet" emättimen suulla. Help!

Vierailija

Minua jo vuosia vaivannut eräs nolo asia..

Minulla on emättimen ulkopuolella (ihan suulla)sellaiset ihmeelliset nahkaiset repaleet. En osaa oikein selittää, mutta aivan kuin kolmannet häpyhuulet. Olen 17v ja neitsyt. En ole viitsinut tämän asian takia harrastaa seksiä kenenkään kanssa, koska kumppani pian huomaa ne oudot repaleet.
Olen yrittänyt googlettaa asiaa, mutta en ole löytänyt vastausta, että mitkä ne "repaleet" on. En ole varma, ovatko ne olleet aina minulla, mutta ainakin useita vuosia.

Olisi kiva, jos joku osaisi auttaa. Asia vaivaa minua todella paljon..

Kommentit (5)

Vierailija

repaleet? veikkaisin et ne on ihan vaan häpyhuulet, mut jos et ite asiasta tiedä nii suosittelen lämpimästi gynellä käyntiä........

Vierailija
ssalu

repaleet? veikkaisin et ne on ihan vaan häpyhuulet, mut jos et ite asiasta tiedä nii suosittelen lämpimästi gynellä käyntiä........

Siis, mulla on ihan normaalisti sisemmät ja ulommat häpyhuulet ja sitten on vielä kolmannet ihan emättimen suulla. Tietääkseni siinä ei pitäisi olla mitään häpyhuulia? :0

Vierailija

Kyse on immenkalvosta, joka ei nimestään huolimatta ole mikään kalvo, vaan kudos. Valitettavasti suomeksi ei immenkalvosta paljoakaan ole netissä saatavilla informaatiota tai kirjallisuutta. Tästä syystä kannattaa googlata sanalla hymen.

Ne lerpakkeet emättimen ympärillä ovat repeytyneen immenkalvon jäänteet. Nämä jäänteet häviävät yleensä juurikin sillä itsellään, eli seksillä tai synnyttämisellä. Ei siis mitään vaarallista tai epäluonnollista!

Vierailija
Liituraita

En osaa vastata tähän viestiin mitään, mutta kuin se immenkalvo voi revetä, jos ei ole ollut yhdynnässä? :0

Tamponin käyttö voi aiheuttaa immenkalvon repeämisen kuten myös masturbointi. Myös jotkut hyvin raskaat liikuntalajit voivat sivutuotteena aiheuttaa sen repeämisen. Repeäminen ei tietenkään ole sellainen asia, joka kaikille tapahtuisi, sillä immenkalvoja on erilaisia ja niiden tiukkuus on erilainen. Toisilla se voi revetä hyvinkin helposti, toisilla se vain venyy.

Totta kyllä sekin, että ne "repaleet" eivät välttämättä ole revenneen immenkalvon jäänteet vaan immenkalvo itsessään, koska se voi olla iso ja muhkurainen jo lähtökohtaisesti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat