poikaystävän eksä riesana

Vierailija

En luota mieheeni ja minusta tuntui että hänellä oli vieläkin jotain säpinää hänen exän kanssa, joten kun hän kävi kaupassa luin hänen tekstiviestit, vaikka se tuntui väärältä. Yllätys että hän oli tekstannut exänsä kanssa edellisenä iltana, vaikka mieheni väitti tekstaavansa siskonsa kanssa. Tulin todella mustasukkaiseksi sillä mieheni oli lähettäny "voisitko olla kanssani joku päivä? (::". Viesteistä myös selvisi että mies on luultavastikkin nähnyt exäänsä salaa minulta.
Kerroin miehelle tietäväni hänen ja exän puuhista, mutta hän vaikuttu yllättyneeltä ja koitti vakuttaa ettei heillä ole mitään ja että hän on nähnyt tämän kyseisen naisen vain kerran josta minä kyllä tiesin. Hän vannoi että se on päässy ja unohtanut sen exän jo ja että haluu olla vain mun kanssa yms.

Joten pyydän teiltä apua, kertokaa mitä minun pitäsi tehdä? Pitäsiko antaa vaan olla vai jatkaa kyselya kunnes mies myöntäisi?

Kommentit (4)

Vierailija

Poikaystäväsi ei kuulosta mitenkään luotettavalta. Kerta olet lukenut hänen viestinsä ja itse nähnyt mitä niissä lukee.. Poikaystäväsi vielä kehtaa kieltää kaiken. Uskomatonta. Eikai hän kuvittele, että olet ns. sinisilmäinen, etkä huomaa mitä on meneillä?
En kyllä osaa auttaa mitä sinun pitäisi tehdä, mutta olisi varmaan reiluinta selvittää tuo exä juttu. Oletteko pitkään olleet yhdessä? Oliko hän kuinka pitkään exän kanssa yhdessä? Kerro poikaystävällesi, että turha kieltää asiaa, koska tiedät kaiken itse. Luit nimittäin hänen viestejään. Tai sitten otat tähän tyttöön yhteyttä ja kysyt suoraan häneltä mitä on meneillään.
Itse olen hyvin utelias, enkä jättäisi asiaa tähän. Mielestäni tuo on hyvin loukkaavaa salata tyttöystävältään tuollaista asiaa. Mitä hän sillä ajaa takaa? Sen, että sinä et saisi tietää koko jutusta? Suosittelen kyllä puhumaan asiat läpi kunnolla! Jos hän haluaa olla exänsä kanssa kaveri niin voithan ehdottaa, että voisitte nähdä kolmestaan? :-)

Vierailija

Se on sillälailla että jos sä et selvitä poikaystäväsi, sen tytön tai te kaikki kolme keskenään tätä asiaa nii siinä käy silleen että poikaa rupee vanha suola janottaa ellei janota jo. Kokemusta on.
Itelläni kävi niin että pojalla oli pitkään ollu tunteita exää kohtaa ja ei pystynyt heti kertomaan mulle että ei haluakaa olla mun kanssa.

Vierailija

yritä puhua hänen kanssaan ja sano hänelle ettet jaksa sitä mitä hän tekee. Tiedät kyllä itse sen olevan totta mitä olet nähnyt viesteissä ja kyllä poikaystäväsikin pitäisi tajuta se. Kysy häneltä mitä hän haluaa, tai hakee takaa jutulla ja kysy vaikka kumpi on hänelle tärkeämpi. Kyllä luulisi pojan tajuavan, ettet halua sellaista.

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Kannattaa tehdä päätös. Tuskin tulee muuttumaan. Jos alat vaatimaan/tivaamaan häneltä tiettyä käytöstä, toiminnan muutosta yms tietoja ja vastauksia, äijä menee kuoreensa ja varmana alkaa toimimaan selän takana. Miehiähän ei siis määräillä jos et ole huomannut. Ja se, että salaa tekee tuollaista, kertoo jotain. joko mies tosiaan ei ole päässyt yli tai sitten hän ei tiedä mitä haluaa tai yksinkertaisesti on epäluotettava eikä ainakaan tällää hetkellä parisuhde kelpoinen jos ei pysty vain yhteen naiseen sitoutumaan. Tässä tilanteessa paha sanoa, kun ei tiedä onko kyseessä kuinka nuori suhde, mies vai poika ja taustalla kuinka vakavia seurustelusuhteita j oppimsiriittejä. Kokemuksesta voin sanoa että epärehellinen mies on epärehellinen ja kaavoihin kangistunut. Jos sen huomaa kannattaa mahd. pian ottaa hatkat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat