Kavereita Seinäjoelta!

Vierailija

Elikkä 20-vuotias nainen Seinäjoelta/lähiseudulta ettii kavereita kaffitteluun, lenkille/salille, baaritteluun, shoppailuun ymym! Muuton jälkeen melkee kaikki kaverit jäi tuonne toiselle puolen suomea ja ei täältä pohjanmaalta nyt oo liikaa kavereita kertyny, joten lisääkin sais olla! =)
Iällä ei mulle oo väliä, omistan paljon eri-ikäsiä kavereita ja kihlattunikin on mua melkee 6 vuotta vanhee.. Ittellä kiinnostuksen kohteina ois mm. koirat, liikunta, musiikki, hauskanpito..
Jos löytyi samoja asioita, pistä ihmeessä meiliä lumisadetus@gmail.com (en viitti käyttömeiliä pistää ku näkyy koko nimi..)

Kommentit (9)

Vierailija

Työelämäs oon, valmnistuin 2010 keväällä =) Eikä oo aikomusta mennä enää koulun penkille ku päässy rahaan makuun ;D Mut meiliä vaan!

Vierailija

Tervehdys... Olen 18 vuotias. Helmikuussa täytän 18. Olen ite asunut vaikka kuinka kauan pohjanmaalla ja tällähetkellä hämeenlinnassa. Muutamme avomieheni kanssa tämän kuun lopussa s joelle ja olisi todellakin mukava tutustuu uusiin ihmisiin. Pidän shoppailusta, ja ei baareissa käyntikää pahasta ole :D.
Muita harrastuksiani on mm. musiikki, meikkaus, hiustenlaitto ja kavereiden kanssa hengailu.
Opiskelen siis parturikampaajaksi ja valmistun kesällä. Seinäjoella töitä :)Vastaile tänne päin :)

Vierailija

Heip, yhteydenotot sähköpostii mieluusti, ku en oikein seuraile tätä viestiketjua täällä vaan oletan et kaikki lähettää viestit suoraan meiliin :)

automne

Heippa. Olen 27-vuotias nainen seinäjoelta. Olen ammatiltani vaatetusompelija. Minulta löytyy mies ja kissa. :) Harrastan kuntosalia, ompelua, neulomista ja kirppareita. Olen luonteeltani ystävällinen, hieman ujo ja rauhallinen. Tahtoisin löytyy hyviä ystäviä joiden kanssa käydä shoppailemassa, harrastaa liikuntaa ja vaikkapa tehdä hyvää ruokaa yhdessä. Semmoisia ystäviä joiden kanssa voi höpistä naisten juttuja. :D

Kirjoitelkaa osoitteeseen katri.pesonen@saunalahti.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat