parisuhde

Vierailija

Olen seurustellut mieheni kanssa hieman yli 3 vuotta. Olemme eronneet suhteen alkuaikoina koska mieheni ihastui toiseen naiseen. Aloimme pian kuitenkin seurustella uudestaa tämän jälkeen. Kaikki tuntui menevän hyvin mutta mieheni jäi kiinni monesta valheesta. Hän on myös käyttäytynyt väkivaltaisesti mua kohtaan, olen silti aina vain jäänyt ja antanut anteeksi sillä verukkeella että hän lupasi olla tekemättä niin enää kertaakaan.Olen itse kuitenkin lähiaikoina pettänyt häntä toisen miehen kanssa, varmaankin yritin kostaa sitä mitä hän on mulle tehnyt. Olenko kamala ihminen? Kadun sitä paljon että olen pettänyt mutta en jotenkaan pysty/osaa näyttää sitä koska muistan aina mitä hän on mulle tehnyt. Pitäisikö katua?

Kommentit (2)

Vierailija

Tavallaan tekis mieli sanoa että miehes on ansainnut sen mitä teit. Niinkuin varmasti onkin. Mut tollanen kostamisen kierteeseen joutuminen ja toisen alhaiselle tasolle vajoaminen ei ainakaan paranna suhdetta mitenkään... Ootko varma että haluat oikeesti jatkaa tollasessa suhteessa? Asiahan ei tietenkään mulle kuulu, ja kaikki tekevät omat päätöksensä mutta mun mielestä tossa on jo aika monta hyvää syytä erota.

Vierailija

Miehelle on biologista että on rakastunut/ihastunut moneen naiseen, täten voisi viljellä enemmään hedelmää blaa blaa. Mutta ei se oikein ole että pettää toista.. Tai antaa anteeksi niin monesta petoksesta/valheesta! Mutta jos rakkaus on oikeaa ja liekkiä pukkaa niin tottahan toki rakkaus anteeks antaa kun sokea on. Ja väkivaltaan jos ei riitä puhuminen niin isille/veljelle/serkulle/nais ystävän miehelle, toki voi sanoa että menee retuuttaa ja antaa omaa lääkettä.
- Mies näkökulma

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat