Vatsa seudun laihdutus?

Vierailija

Haluaisin kysyä, että miten saa vatsan seudulta pois nii jokunen sentti pois? Olisiko ehdotuksia? Millaisia treenejä ja kuinka pitkää ennen kuin näkyy tulos? Olisi pari tosi ihanaa juhlapaitaa, mutta eivät mee päälle, kun vatsa pömpöttää vähän liikaa.. :/

Tarvisin apua. Ne puserot olisivat todella ihania ja muodikkaita vieläpä. :o Antakaa ehdotuksia treenille ja ruualle, sekä tuleeko kaikki herkut, eli limut (myös light), karkit ja sipsit jättää kokonaan pois. Help me. Pliis.. :)

Kommentit (6)

crazyrightnow
Seuraa 
Liittynyt20.12.2011

Me alotettiin siskon kaa sellanen kuntoon kesäks juttu. Käydään kolme kertaa viikos salil ja juoksen kolme kertaa viikos sellasen 40 minuuttia. Huomaan ite ett vyötäröst on lähteny senttei ja on kiinteytyny jo paljon (:
Syön ihan kaikkee mutt kohtuudella. Karkkia ja Sipsejä ja muita sellasii turhii juttui välttelen mutta perus Coca Colaa juon kyllä!

Vierailija

Mulla lähti aika hyvin pyöräilemällä (vaikka se kohdistuukin vain jalkoihin), niin se otti läskiä sieltä missä sitä eniten oli: mahasta.

Vierailija

Mulla lähti aikoinaan maha sillä että tein vaan paljon vatsalihasliikkeitä kotona. Tietty kannattaa kyllä tehdä jotain monipuolisempaakin, kuten just juosta tai käydä salilla.

Vierailija

Nopee vatsan litistäjä on että jätät just kaikki hiilarimössöt pois (sipsit, sokeri, alkoholi, vaaleat leivät ja pullat, pasta, makarooni..) ite monesti käyttää tota keinoo ennen jotain juhlia tai muuta ku pitää näyttää hyvältä:D tuloksen kyllä huomaa alta viikossa!

Aerobinen treeni polttaa rasvaa, esim kuntopyörä, juoksumatto tms. Vatsalihasliikkeet kiinteyttää ja vahvistaa lihaksia, kumpiakin kannattaa tehdä. Tulokset riippuu siitä kuinka paljon ylimäärästä vyötäröllä on, ja kuinka ahkerasti treenaat ja maltatko pysyy erossa hiilariherkuista. :)

Vierailija

Rasvan polttoa ei voi kohdistaa vain yhteen ainoaan kehon osaan. Myöskään pelkkä vatsan treenaus ei litistä vatsaa vaan pahimmillaan voi jopa kasvattaa. Paras keino polttaa rasvaa on aerobinen liikunta kohtalaisen matalalla sykkeellä esim. kävely, hölkkä, hiihto, pyöräily ja erilaiset jumpat ja tanssi. Liikuntaa tulisi myös harrastaa kerrallaan ainakin tunnin verran, sillä ensimmäisen puolen tunnin aikana keho käyttää hiilarivarastonsa ja vasta sen jälkeen alkaa polttamaan omaa rasvaansa. Poikittaisen vatsalihaksen vahvistaminen myös auttaa pömppövatsaan. ks.

http://plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/kotilaakari/hyva-olo-ja-liikun...

Myöskin ruokavaliosta kannattaa vähentää herkkuja :)Herkun vähennyskin onnistuu varsin helposti kun vain syö säännöllisin väliajoin oikeaa ruokaa. Ei pääse verensokeri tippumaan ja makean himo näin yllättämään. Säännöllisellä syömisellä ja 10 km juoksulenkillä 4 kertaa viikossa tiputin itse 7 kiloa 4 kk aikana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat