Miks?

Seuraa 
Liittynyt30.10.2011

Onko kokemuksia, kun tai jos olette harrastaneet seksiä jonkun tutun miehen kanssa, jonka olette siis tunteneet pidempääkin kuin yhden illan, niin kun olette päätyneet sänkyyn, sen jälkeen melkeen kaikki tuttusi tietävät tästä. Ainakin teidän yhteiset kaverit jne?

En vaan tajua, miks pitää siitä aina kertoa. Mä en edes tyyliin kerron omalle parhaalle ystävälle välttämättä aina jos olen ollut jonkun jätkän kanssa. Varsinkin kun nämä kaikki on parhaalle ystävälleni tuttuja, ainakin mitä nyt on takana päin. Mutta joka tapauksessa, kerrankin kun olin yhden jätkän kanssa (meillä on muutamia yhteisiä tuttuja, lähinnä jätkiä), niin meillä oli ensiks säpinää pitkään kunnes menimme sänkyyn ja olemme olleet sen jälkeen tosi hyvissä väleissä vaihettu kuulumisia, nähty aina välillä ja kaikkee tällästä. Mut sit kerrankin kun oltiin yhdissä samoissa bileissä, missä paljon jätkiä niin kaikki ne tiesivät siitä (joitai ketä en edes tuntenut), että olin ollut tämän jätkän kanssa. Ei ne siitä mitään sanonut, mut kun puhuttiin jostain jutuista niin tuli ilmi vaan, että ne siitä tietävät ei ne sen enempään siitä mitään sanonut tai kommentoinut.
Ja tämä vielä kenen kanssa olen, on sellanen aika 'hiljanen' tai sellanen.. En osaa selittää! Mut en vaan tajua, miksei vaan voi pitää suutansa kiinni, vaikka ei sillä niin väliä oo mut mietin vaan, et miks pitää kertoo?! Esittääkö se sillä että on ollut mun kanssa vai mitä.

Kommentit (3)

Vierailija

Itse kerroin hyvälle kaverilleni yhdestä jätkästä ja meidän kerrasta niin kohta tiesikin kaikki minun ja hänen kaverit asiasta.. Siskokin kuuli sitä kautta.. Ei mitenkään mukava kokemus ja luottamuskin meni.. Eli kannattaa sopia jätkän kanssa, että kumpikaan ei puhu mitään. Tai sit kysyy et aikooko se kertoa, niin osaa ainakin varautua siihen, että muutkin tietää. Se on vaan joidenkin tapa, että ne haluu kertoa asiasta. Ja varmaan, koska jätkä on niin hiljanen niin sen on päästävä jollain alkukantaisella tavalla kehuskelemaan asialla.. Kannattaa kysästä häneltä ja sanoa, että ei se hirveen mukavalta tunnu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat