Aloitin netti-deittailun

Vierailija

Elikkä kuten otsikosta näkyy, päivitin itseni nykyaikaan ja aloitin netti-deittailun laittamalla itselleni profiilin Suomi24:ään.

Oisko kellään vinkkejä, miten kannattaa ja miten EI kannata toimia?

Kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (5)

Vierailija

Jos/kun tapaat jonkun netistä löytämäsin tyypin:
-sovi tapaaminen julkiselle paikalle, sillä et voi tietää millainen tyyppi on vastassa
-joillain on kokemuksia siitä, että treffeille saapuu ihan erilainen tyyppi kuin on netissä antanut ymmärtää. Esim. kuva on monta vuotta vanha, jossa kroppa oli vielä kunnossa (ajan myötä tullu 10 kiloa lisää). Ja ehkä ikäkään ei ole sitä mitä väitti. Eli ei kannata varata liian suuria odituksia tapaamiselle

Vierailija

jos mahdollista voitte jutella myös mesessä tai muussa samanlaisessa jutussa ennen tapaamista ja jutella jonkin aikaa ennen tapaamista, saat tietää jo jotakin kyseisestä henkilöstä. numeroa ei kannata heti vaihtaa ennen ku tietää kenelle sen antaa, numerosta selviää tietoja jotai ei pakolla toivo heti toisen saavan. ja tärkeintä on tavata julkisella paikalla.

Vierailija

kuinka epätoivoinen pitää olla että aloittaa nettideittailun? kyllä niitä kumppaneita pitäisi baarista / kaveripiiristä löytyä, etenki jos olet nainen.

Vierailija

Kaikki ei tykkää käydä baareissa, joten silloin se ei ole kovinkaan hyvä vaihtoehto. Jos käy baarissa max. kerran kuukaudessa, niin ei sen seuran löytäminen sieltä ole kovinkaan todennäköistä. Ja niihin kännisiin miehiin tutustuminen ei ole kovinkaan mukavaa.

Kaikailla ei myöskään ole kovin laajaa kaveripiiriä. Ja jos kaikki pienen kaveripiirin miehet on varattuja, niin ei sieltäkään taida löytyä

Vierailija

Ei mulla oo mitään sen kummempia vinkkejä antaa vaikka oon kans tota harrastanu, oo oma ittes ja juttele rohkeesti ihmisille ja tapaamiset kannattaa sopii vaikka johonki kahvilaan.
Yli vuoden tapailin kymmeniä miehiä, eikä oikein mitään vakavampaa, aika moni olisi halunnut, mutta minulle ei kuitenkaan kelvannut ihan kuka tahansa, vaikka aloinki oleen tosi epätoivone. Nyt olen netistä löytänyt ihanan miehen ja ollaan oltu yhdessä kohta vuosi. ?
Kyllä sieltä voi löytyä se oikea, kunhan viitsii etsiä. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat