Poikaystävälle joululahja?

Vierailija

Pää lyö tyhjää lahjan suhteen ja nyt pitäis pikkuhiljaa jo alkaa keksiin jotain!! :s

Kommentit (14)

Vierailija

Oon ollu kolmena päivänä paketoimassa eräässä tavaratalossa joululahjoja, suosittuja lahjoja miehelle on ollut valmiit lahjapakkaukset, pyjamat ja aamutossut, bokserit, hajusteet, asusteet; vyöt, kaulahuivit tms.

Myös lahjakortti on hyvä idea, jos ei ole ihan selvillä miehen tyylistä ja mistä hän tykkää (useimmat miehet ei käytä edes kohteliaisuudesta esim. vaatteita joista he eivät pidä)

Itse ostan luultavasti hajusteen ja jotkut kivat ck bokserit

Tsemppiä! : )

Vierailija

no niin ihmiset saman ongelman äärellä ollaan. itse olen seurustellut kyseisen miehen kanssa 2 viikkoa, tunnettu ollaan jo kyllä useampia vuosia.
nyt tuli vaan tämä iso ongelma eteen. mitä joululahjaksi? kyseessä on siis 18v. dimmu borgir-fani, ei käytä niinkään koruja, asusteita tai hajusteita. omistaa jo kaikki dimmun levyt. haluaisin antaa kuitenkin jotain persoonallista, en pelkkiä dödöjä ja suihkusaippuoita. olen miettinyt jotain ck/björn borg - boxereita, mutta jotenki nekään ei tunnu osuvilta.
vinkkejä tarvitsisin ja paljon !

Vierailija

No miehen kun miehen lahjaparatiisi on Pulju.net { ! } Sieltä löytyy jokaselle jotain! Hauskaa ja joskus ei niin kauheen tarpeellista!! MUTTA LÖYTTTYYYY!!! :D Ja boxerit on tosi kivat, mut jossss niin teettää hupparin rivolla tekstillä jossa on jotenkuten suorasti tai epäsuorasti linkki teidän suhteeseenne.
-Mies näkökannalta

Vierailija

itse ajattelin vain ostaa lahjakortin vaateliikkeeseen. mietin vaan, että onko se liian tylsä lahja.. ollaan seurusteltu vasta muutama kuukausi, enkä keksi mitään. en haluaisi ostaa mitään turhaa ja lahjakortilla hän voisi ostaa mistä tykkäisi.

Vierailija

Ajattelin tänä jouluna antaa pieniä paketteja ja yhden suuremman, kun vihdoinkin voin panostaa ja hemmotella :) Paketeista löytyy partavesi, shampoo, askelmittari ja kasvorasva ja vielä on tulossa kännykkä, joka tulee kyllä tarpeeseen.

Vierailija

Ite oon ostanut sellasen hervottoman ison vauvanvaaleenpunasen aamiaiskulhon ku on mies joutuu aina ottamaan jogurttii/mysliä monta kertaa aamu-/iltapalalla lisää :--D ja sitte siihen kulhoon herran lempparikarkkeja. Mies joskus aikoinaan sano että ois kiva saada esim. itetehdyt villasukat tms mutta kun en oo mikään käsityöihminen ni sit aattelin väsätä tollasen ku allaolevassa linkissä, tietty omalla luovuudella höystettynä ;--)
Tarkotuksena ois vielä ettiä jotku söppänät yöpöksyt/bokserit joissa voi sitte köllötellä tai joku hauska t-paita + uus avaimenperä (vähän aika sitte hajos sellanen hopee/teräksinen jossa luki 'sexy', oli hauska :--D)

Ite tykkään ostaa tollasia hömppäjuttuja jotka liittyy jotenki meihin mut jotka ois ihan hyödyllisiäkin :--)aikasemmin oon ostanu dieselin partaveden ja jotain muuta pientä hömppää & 'lahjakortin' jossa oli aikas flirttejä juttuja joita lupasin tapahtuvaksi tulevan vuoden aikana

MUTTA NIIN, se linkki ; http://www.mindwhatyouwear.com/wooldom.html

Vierailija
lontoonrae

Ite oon ostanut sellasen hervottoman ison vauvanvaaleenpunasen aamiaiskulhon ku on mies joutuu aina ottamaan jogurttii/mysliä monta kertaa aamu-/iltapalalla lisää :--D

ohopsis siis vauvanvaaleensinisen :---D!

Vierailija

Mulla on onneksi tänä vuonna se tilanne, että ongelmana on lahjaideoiden puutteen sijaan valinnanvaikeus :D Vaihtoehtoina ovat kunnollinen tyyny, PS3-ohjain ja jotain lisäksi tai sitten parranajokone. Tällä hetkellä parranajokone (80-100e hintaluokka) on se todennäköisin lahja.

Vierailija

Oma kultani on partiolainen (kuten myös minä) ja myös tykkää muutenkin liikkua metsässä, käy vaeltamassa yms. Annan hänelle siis tulukset (joka ei tiedä, katsokoot jostain jos kiinnostaa) sekä olen lisäksi tehnyt pipon :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat