haalari, oloasu

Vierailija

Osaisko ketään kertoo, mistä saisin ostettuu sellasen "haalari" puvun, http://onepiece.com/fi/shop/product/view:SP10008
^^ tuollaisen, sillä nuo aidot maksavat todella paljon minun lompakolleni, niin kelpaisi myös jokin halvempi, mutta en mistään löydä niitä :s

Kommentit (10)

Vierailija

Mun mielestä tollainen haalari on typerän näköinen, enkä sellaista itselleni ottaisia.

Sellainen ei varmaan kuitenkaan ole kauheen vaikee tehdä itse, mikä jonkin verran osaa ommella. Eli olisko itse tekeminen vaihtoehto? Tai ystävää tai sukulaista joka voisi sellaisen tehdä?

Vierailija

KappAhl:illa on semmosia harmaa-valko raidallisia tommosia.. Aika ruman näkösiä omasta mielestäni, mut kuiteski ja ne on napeilla, ei vetskarilla.

pinky86
Seuraa 
Liittynyt13.8.2009

Olisko jollai tuoretta tietoa, että missä seppälässä potkupukuja vielä myynnissä pk-seudulla? Kävin eilen kahdessa seppälässä, enkä löytänyt kummastakaan, eikä seppälän nettimyynnissäkään enää ole-ilmeisesti loppuneet!

Ja tahtoisin saaha oman ihanan kotiasuni ennen joulua!

Eli jos joku on nähny parin viime päivän aikana niitä, nii voisko kertoa missä seppälässä? Ginan halaria en halua!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat