sain juuri moraalisaarnan: yhden illan jutuista

Vierailija

Eli:
Tässä eräs minua muutaman vuoden nuorempi likka piti mulle moraalisaarnan yhden illan jutuista ja siitä ettei niistä saisia puhua ystäville eikä etenkään puolitutuille tai varsinkaan jätkille! En ymmärrä miten se minusta muka tekee huonon ihmisen jos puhun asioistani avoimesti, kuitenkin nimiä ja yksityiskohtia kertomatta?
- Esimerkiksi yhteydessä "No mulle kuuluu hyvää, töitä, töitä ja muutama yhden illan juttu ollu tässä kun viihteellä ollu."

Voisiko joku nyt sanoa tähän mielipiteensä :D
Haluaisin lisää kommentteja ennen kun menen katsomaan itseäni peilistä, löytyisikö syyllinen sieltä?

Kommentit (5)

Vierailija

en mä ihan tutuille ite kertois, mutta kavereille ja etenkin ystäville tulee kerrottua kyllä kaikki :D

ja omapahan päätökses kenen haluat tietävän petipuuhistas, joten anna raikaa vaan jos mieles tekee :D

Vierailija

No hah, eiköhän sun yhden illan jutut ole ihan sun oma asia, ja niistä on muiden ihan turha saarnata. Itse olen kanssa joskus kuullut valitusta tästä asiasta kavereiltani, (itselläni pitkälti toista sataa seksisuhdetta takana) mutta enpä anna sen häiritä koska kivaa on ollut ;)

Itse keskustelen avoimesti ystävieni kanssa ja joskus tuttujenkin. Miehille kerron rehellisesti jos ne uskaltaa kysyä.

Vierailija

Ihmisiä on vain erityyppisiä, moraalisia ja itsekurisia, sitten on ne moraalittomat myös. Jälkimmäisistä en pidä yhtään, enkä sellaisten kanssa seurustelisi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat