Miten miehet näyttävät aidon kiinnostuksensa (tahtovat muutakin kuin seksiä) tapailun edetessä? Mahdollisia esimerkkejä suhteidenne tapailuv...

Vierailija

Tapaillessani miehiä, en ymmärrä, milloin mies ihastuu. Miehet eivät avaudu tunteistaan tai keskustele tapailun tilasta tai tulevaisuudesta edes silloin, kun itse kuvittelen tapailun olevan vakavalla asteella. Ymmärrän, että vakavista asioista keskusteleminen voi tuntua epämukavalta ja ehkä turhaltakin, mutta eivätkö he halua tietää, missä mennään tai mitä tulevaisuus tuo? Tapailun fyysinen puoli on usein pelkkää seksiä. Suudelmista, suukoista, halauksista ja silityksistä on turha haaveilla. Kannattaako tässä vaiheessa huolestua?

Alan epäillä, että olen vain tulkinnut miehiä väärin. Miehet eivät näytä tai jaa tunteitaan, mutta se ei tarkoita, että heillä ei todellisuudessa kuitenkin olisi tunteita mukana? Osoittavatko miehet aina kiinnostuksensa selkeästi, vaikka olisivat introverttejä? Voiko etäisiin miehiin luottaa ja kannattaako heihin tuhlata aikaansa? Onko olemassa avoimia miehiä, vai onko minulla ollut huonoa tuuria?

Mielipiteitä ja/tai kokemuksia?

Kommentit (5)

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009

"Tapailun fyysinen puoli on usein pelkkää seksiä. Suudelmista, suukoista, halauksista ja silityksistä on turha haaveilla. Kannattaako tässä vaiheessa huolestua?"

Tuo kuulostaa kyllä ehkä hieman omituiselta, itse olen ainankin saanut tapailemaltani mieheltä paljon muutakin läheisyyttä kuin vain pelkkää seksiä.

Ja tuo tunteista puhuminenkin riippuu niin paljon miehestä itsestään, joidenkin on vaan helpompi puhua tunteistaan kuin toisten.

Vierailija

Kyllä mielestäni vaisto sen sanoo. Voithan testata miestä niin ettette vietäkään aikaanne toistenne luona, vaan ehdotat jotain muuta tekemistä, kuten urheilua yhdessä tai muuta ajanvietettä, joka tapahtuu kodin ulkopuolella. Jos mies ei innostu tällaisesta, niin kyllä se jo kertoo paljon. Ja jos mies on tosissaan, niin ei sillä pitäisi olla kiire sänkyyn. Itselläni tosissaan olleet miehet ovat sanoneet että haluavat odottaa tai että vasta sitten kun itse olen valmis. Eli eivät millään tavalla ole yrittäneet/painostaneet seksiin.

Ja juuri tuo että mies ei halua antaa minkäänlaista hellyyttä on jo erittäin selvä merkki. Miehiä on tietysti erilaisia, mutta vaikka juttu etenisi haluaisitko olla miehen kanssa joka ei näytä kiintymystään?

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Siis onko kaikki tapailemasi miehet olleet tuollaisia, ettei mitään hellyyttä osoita? Kuulostaa vähän siltä, että olet langennut vääriin miehiin, jotka haluaa vain seksiä. Kyllä vielä sellainen tosissaan oleva tulee vastaan ihan varmasti ja kyllä sen sitten huomaa jos se on oikeasti kiinnostunut.

Se on vähän vikana monissa suomalaisissa miehissä, ettei niistä ota selvää haluaako ne olla kavereita vai oikean suhteen vai pelkkää seksiä.

Mutta onhan niitäkin jotka vaan on tosi sulkeutuneita vaikka haluaa oikean suhteen. Mutta siinäkin on sitten rajansa, että kuinka kauan kannattaa yrittää saada miestä avautumaan.

Kyllä se oikea vastaan tulee, mutta yleensä silloin kun sitä ei pahemmin yritä etsiä :D

Vierailija

kannattaa muistaa, että teot kertoo enemmän kuin sanat. oon itse kohdanut miehiä, jotka kirjottelee viesteissä kauniita asioita ja kehuu maasta taivaisiin, mut käytös ja teot on ihan toista. Että ennemmin luotan siihen miten mies mua kohtelee. Jos mies ei osoita hellyyttä muutoin kuin seksiä halutessaan, niin se valitettavasti tarkoittaa useimmiten, ettei mies halua muuta kuin seksiä. Myös se pitääkö mies yhteyttä suhun säännöllisesti vai vain silloin kun kaipaa petiseuraa kertoo jo jotain. Lisäksi toi on hyvä konsti mikä tossa mainittiin, et pyydä sitä lähtemään leffaan yms. ni siinä sen näkee viitsiikö näyttäytyä sun kanssa jossain yhdessä vai haluaako piilotella sua peittonsa alla vaan kotona.
yleensä pienet eleet kertoo paljon miehen kiinnostuksesta.

Vierailija

Olen itsekkin miettinyt tätä!
Ku on eräs mies johon olen todella kovasti ihastunut!
Näin hänet ensi kerran kesällä.
Hän työskentelee eräässä ruokakaupassa.Me olemme vaihtaneet useasti katseita ja olen pääsyt hänen kassalleenkin jopa.
Hän on katsonut aina tosi ihanasti silmiin. Ja on aina ollut ihanaa kun sormemme ovat hipaisseet. Mutta silti mietin että olisiko hän kiinostunut juuri minusta? Hän kyllä aina katsoo minua kun näemme! Ja ajattelen että olisiko noloa pyytä tätä kaveriksi Facebookissa vaikka hän ei tiedä että tiedän hänen nimensä? : D koska näin olisi helpompi lähestyä häntä ku en uskalla sanoa ite mitään eikä hänkään ehkä... mutta voisiko hän olla minusta kiinostunut??

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat