Miehen oudohko käytös: itsetunto-ongelmia?

Vierailija

Mikä neuvoksi? Seurustelen paljon vanhemman miehen kanssa, meillä menee hyvin noin yleensä. Joskus (aika usein) syyttää minua ihan yhtäkkiä, etten muka välitä hänestä. Jopa keskellä yötä olen herännyt siihen kun alkaa kysellä ja kun en unissani vastaa niin suuttuu! Eikä mitkään vakuutteluni auta. Sanoo vaan "joopa joo"! Minusta tuntuu todella pahalta, koska teen oikeasti kaikkeni että hän sen näkisi kuinka paljon rakastan! Olemme aika erilaisia kun hän on paljon sosiaalisempi ja puheliaampi kuin minä. Enkö sitten tarpeeksi usein osaa sitä ääneen sanoa? En ymmärrä!!! Onko kellään vastaavia ongelmia?

Kommentit (2)

Vierailija

Mahdollisesti. Itse seurustelin muutaman kuukauden miehen kanssa, joka käyttäytyi vähän samalla tavalla. Jos olin hetkenkin omissa ajatuksissani tai vaikka en saanut orgasmia tarpeeksi nopeasti, hän alkoi epäilemään ja syyttelemään. Vaati selityksiä ja kun en osannut selittää, hän syytti että minulla on joku toinen. Tämä oli paljon rajumpaa kuin sinä kuvaat ja lopulta sain tarpeekseni ja lähdin. Mies ei ikinä päässyt harhoistaan eroon, vielä soittelikin perään ja syytti että "naamasta näkyy" -periaatteella tietävänsä mun ajattelevan muita jne. Rakastin miestä mutta hän ei vaan luottanut siihen eikä itseensä.

Vierailija

Seurustellaankohan me saman miehen kanssa? :D
Meillä on ihan saman meininki ja nyt yritän päästä pois suhteesta, koska olen kyllästynyt ettei mikään saa miestä ymmärtämään kuinka paljon hän mulle merkitsee ja miehen mustasukkaisuuteen esim. kun olen lähdössä ulos ja laittaudun vähänkin normaalia enemmän, mies kattelee surkeana vieressä ja valittelee kuinka nyt kaikki miehet katsoo ja yrittää iskeä mua(enkä todellakaan ole mikään superkaunis)ja sit on kans noita et katon telkkaria nii tulee just jotai ihan tuulesta temmattua "Sä et enää välitä/rakasta/tykkää tms."
Sanoisin että jätä se. Voihan olla että asia korjaantuisi ajan kanssa (ota huomioon että siihen voi mennä vuosia) Me ollaan seurusteltu nyt reilu 2 vuotta, tilanne on parantunut siitä mitä se oli alussa, muttei se vieläkään ole hyvä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat