harrastatko yhden yön suhteita?

Vierailija

kuinka moni on tehnyt kyseistä...?

Kommentit (13)

Vierailija

No onhan noita ollut, muutamia. Mut siis ite pidän niiku yhen yön suhdetta sellasena, ettei sen yhden kerran jälkeen oikeesti tyyliin tapaile tai mitään. No joo, eiköhän muutkin?
No jokatapauksessa, ollut kerran sellainen että en ees tuntenut entuudesta tätä jätkää, asuu kyl samal paikkakunnalla, tuntee monia mun kavereita (jätkiä), ja oltiin eräissä bileissä. Eikä sen jälkeen, juteltu tai mitään, hyväku nimen tiedän :P Mut muut on ollut sellaisia, että entuudesta tunnettu pitkääään, tapailtu ja niin edes päin. Muutaman jätkä(kaverin!!!) kanssa harrastanut, ja sit ihan vaan sellasten keitten kanssa ollut säpinää. ;)

Vierailija

Noo, onhan noita tullut muutama tehtyä. Kerrran pahassa kännissä satuin hyvän poika kaverin kanssa sänkyyn... Ja muutaman kerran sitten päätynyt tutun kanssa harrastamaan...

Vierailija

En nyt harrastamalla harrasta, mutta koko ikänsä sinkkuna olleena ei oikein muualtakaan saa...
Usein se jää vaan kyllä pussailuun ja käsihommiin, mut muutaman kerran on sitten tullut vietyä pidemmälle. Kaikki joiden kans on menty pidemmälle, ni ne on sit kyl jääneet vähintää facebook-kavereiks, mut nois vähä viattomimmissa on sellasiakin joilta ei oo tullut ees nimeä kysyttyä...

Vierailija

jeea. lisäänty huomattavasti kesällä kun yllättäen pääsikin baariin...

mutta eipä siinä mitään, ne halus multa just sitä mitä mä halusin niiltä, enkä mä nää sitä mitenkää pahana asiana :)

Vierailija

yhden kerran, ei oo mun juttu, en pitänyt ja monta kertaa oon miettiny et olis voinu jäädä väliin. enkä hirveesti arvosta ihmisii jotka paljon harrajstavat. Jokaisella on oikeus tehdä mitä halua, mut se on vaa mun mielipide etten arvosta sellaista toimintaa. esim jos ei edes enää pysy laskuissa monenko kanssa on ollut

Vierailija

Aika monestikin. Ihan vaan siks että on tehny mieli. En koe et siin ois mitää ihmeellistä :D Mut niitten tyyppien täytyy kyl olla sit hyvännäkösii ja mukavia, mut sellasia kenen kaa en vois kuitekaa kuvitella seurustelevani (etten ihastu)

Vierailija

Varmaankin liikaa, kun nyt niitä muistelee niin kyllä se on suurin osa kärsitty jälkikäteen morkkiksen kanssa, kun on tuota kuningas-alkoholia nauttinut liikaa ja mennyt vain tilanteen mukana.
Toki vapaan-nuoren ihmisen pitää mennä ja kokeilla kun voi, mutta omalta osaltani voisin sanoa, että nämä kokeilut/kokemukset haluaisin jättää menneisyyteen ja panostaa siihen oikean suhteen etsimiseen.
Pienessä kaupungissa kun asuu, niin nainen saa ikävä kyllä äkkiä huoran maineen..

tisento

Ennen harrastin liikaa ja se meni ihan yli, en voinu ikin lähtee yksin kotiin baarista.. Nyt oon tullu järkiini ja en aio enää harrastaa yhen illan juttuja koska en enää haluu olla sellanen millanen olin ennen :) Vaikka eihän niissä sinänsä oo mitään pahaa, mutta ite olin sillon ihan mahoton, tuli liikaa hölmöiltyä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat