Mitä mieltä?

Vierailija

Tapasin Joonaksen (nimi muutettu) noin 2 vuotta sitten baarissa, hän tuli juttelemaan minulle ja siitä lähtien välillämme on aina ollut pientä flirttiä. Olimme pitkän aikaan "vain kavereita" ja hän jutteli minulle päivittäin facebookissa jne.. Aika pian tämä niin sanottu "ystävyytemme" kuitenkin johti siihen, että hän halusi minut aina baari-iltojen jälkeen viereensä.. (Tiedostan että Joonas on naistenmies) Nämä "yö-vierailut" eivät useimmiten olleen mitään seksisessioita, vaan lähinnä juttelimme ja olimme lähekkäin.. En toki väitä etten olisi hänen kanssaan seksiä harrastanut! Meni aina kuukausi-pari, että päädyin joka vkl hänen luokseen yöksi ja hän puhui minulle aina facebookissa jne.. Mutta siihen se sitten aina jäikin!

Tähän väliin mainittakoon, että olen noin 2 vuotta ollut on/off suhteessa poikaystäväni Tonin kanssa ja tällähetkellä asumme yhdessä. Olen myös aina ollut sinkku, kun olen säätänyt Joonaksen kanssa!!! Minun ja poikaystäväni suhde on kuitenkin ollut vaikea ja hän on myös pettänyt minua muutaman kerran... Mutta kaikesta on selvitty!

Mutta Joonaksn kanssa tällaista "juttua" meillä on ollut nyt muutaman kerran, viimeksi kesällä. Silloin hän tuli baarissa kertomaan, että on aina ollut kiinnostunut minusta ja olisi halunnut enemmän, MUTTA KUN MINÄ EN IKINÄ TEHNYT ALOITETTA (hän on kuulemma tottunut, että naiset jahtaa häntä, ei toisinpäin...) Hän sanoi, että poikaystäväni Toni ei ole tarpeeksi hyvä minulle ja että voisin saada paljon parempaa - HÄNET! Nauroin päin naamaa ja suutuin hänelle, riitelimme jonka jälkeen hän pyysi minua luokseen jatkoille, en mennyt (vaikka mieleni olisi tehnyt)....

Parin viikon päästä minä ja poikaystäväni Toni erosimme ja minä päädyin taas Joonaksen kainaloon.. En voi kieltää etteikö Joonas ja ihastukseni häntä kohtaan olisi ollut osasyynä eroomme. Kuitenkin minä ja Joonas jatkoimme entiseen malliin, hän myös alkoi soittelemaan ja tekstailemaan minulle (lähinnä kylläkin petipuuhiin liittyen) En kuitenkaan ikinä nähnyt häntä niin että itse olisin ollut selvinpäin.. Muutaman kerran hän maksoi taxini hänen luokseen, koska halusi minut viereensä yöksi..

Eräänä kesäiltana olimme taas olleet viettämässä kosteaa baari-iltaa, jonka jälkeen riitelimme. Riidan yhteydessä Joonas kertoi olevansa kiinnostunut minusta ja haluavansa viettää kanssani enemmän aikaa, hän halusi minusta jotain vakavampaa. En kuitenkaan uskonut häntä, ajattelin että hän haluaa vain seksiä. Joonas intti ja kysyi mitä minä hänestä halusin, en kertonut. (pelkään luottaa ihmisiin, enkä uskalla näyttää tunteitani). Joonas hakkui minut tunnevammaiseksi ja että kanssani on mahdoton keskustella! Otimme kuitenkin yhteisen taxin (eri osoitteisiin) taxi vei Joonaksen ensin kotiin. Taxi ei kuitenkaan kerinnyt pitkälle ennen kuin Joonas soitti ja pyysi minua luokseen, hän ei halunnut riidellä. Hän sanoi maksavansa taxini luokseen. Ihmettelin miksi hän halusi minut sinne, hän vastasi ensin: "koska olet niin kaunis ja haluan sinua" sanoin ettei se riitä syyksi, hän oli hetken hiljaa puhelimessa ja sanoi sitten: "olen kiinnostunut sinusta, riittääkö se?" Päädyin hänen luokseen yöksi.
Tämä oli kuitenkin sillä erää viimeinen kerta, kyllä hän minua pyysi useasti ja soitteli perääni. Pelkäsin että hän pelleilee kanssani jote otin etäisyyttä häneen.

Palasimme poikaystäväni Tonin kanssa yhteen ja minä ja Joonas emme pitäneet yhteyttä.. Hän on kuitenkin usein mielessäni.

Viime viikonloppuna tapasimme baarissa, hän pyysi minua monta kertaa luokseen yöksii, selitin olevani Tonin kanssa, enkä halua pettää häntä. Olimme samassa kaveriporukassa pizalla ja Joonas tarjosi pizaansa minulle. Minä kuitenkin lähdin yksin taxilla kotiin. Joonas tekstaili ja soitteli perääni ja tuli lopulta hakemaan minut taxilla luokseen. Suostuin tähän vain koska hän lupasi, ettei hänellä ole mitään taka-ajatuksia, hän halusi vaan viettää kanssani aikaa pitkästä aikaa. Hänen luonaan hän kertoi ikävöineensä minua, minä aloin heittää asiasta läppää.. (tunnevammainen kun olen) Juttelimme pitkään ja hän olisi halunnut hyvänyönpusun, minä kieltäydyin, hän yritti tulla lähelleni ja työnsin hänet pois. Hänen mielestään kiusasin meitä molempia, nauroin päin naamaa.... En suudellut häntä, tai pettänyt poikaystävääni. Emme edes nukkuneet lähekkäin.. En ole kertonut poikaystävälleni koko asiasta, enkä aiokkaan.

Mutta mitä mieltä te olette Joonaksen tunteista minua kohtaan? Vai onko hänellä edes niitä? Olenko itse ollut liian tyly ja poistyöntävä häntä kohtaan?

Ja jos tekstistä ei käynyt ilmi, niin Joonas on todellakin Naistenmies isolla ÄNNÄLLÄ! siitä johtuu se luottamuspula..... Hän on kuitenkin aina ollut minulle rehellinen ja puhunut asioista suoraan.

Olisi kiva saada ulkopuolisten ihmisten näkökulmia tähän asiaan. Koska en pysty unohtamaan Joonasta ja mietin pitäisikö minun ehkä kertoa hänelle tunteistani?

Kommentit (2)

Vierailija

Jos se jätkä on jatkanut tota jo pari vuotta, niin en tiiä oonko liian luottavainen luonne mutta itse ainakin uskoisin jo että se haluaa jotain !:)
Mulla on itse asiassa sama homma nyt, mutta kestänyt vasta viikkoja. Ensin tää poika jutteli pari kertaa viikossa koneella, nyt laittaa viestiä joka päivä ja aika flirtit jutut joka kerta. En kyllä luota että mitään "oikeaa" ois luvassa tässä hommassa, mutta jos venyy kahteen vuoteen niin sitten kyllä ; )

Luulisin siis että toi homma on aika selkee, vaikka eihän sitä koskaan voi tietää millasen suhteen saisit aikaan ton "Joonaksen" kanssa, enkä siis kannusta vaihtamaan miestä mutta silti. Ehkä sun poikakaveris ois hyvä kuitenkin tietää että sulla on tollanen ihailija? Nimittäin et jos tulee jotain tilannetta tuosta niin eipä tuu ihan puun takaa.

Vierailija

Hmm sinuna kyllä ehkä jättäisin sen Tonin ja koittaisin v Joonaksen kanssa toimiiko vakava suhde vai ei. Tuskin siinä menetät mitään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat