kavereita haussa VAASASTA

Vierailija

Hei!Olen 21-vuotias tyttö, muutiin Vaasaan hetki sitten poikaystäväni opintojen takia, itse en kuitenkaan tunne koko kaupungista ketään....=( Harrastan lenkkeilyä ja urheilu ylipäätään on lähellä sydäntä.. Tykkään myös lukea ja kutoa.
Kuten kaikki naiset, rakastan shoppailua ja tykkään bilettää!!

Eli jos lenkki- tai biletys-seura kiinnostaa laittakaahan sähköpostia osoitteeseen: jennni--@hotmail.com

Kommentit (13)

Vierailija

Terve.. Täällä toinen mutta 18v. tyttö joka muutti vastikään Vaasaan poikaystäväni töiden takia, enkä itsekään tunne ketään :D Voisin pistää sulle spostia tässä lähipäivinä, joten älä ylläty !

Vierailija

..Tääläkin kesällä Vaasaan muuttanut, 18v tyttö :) olis kans kiva saada uusia kavereita ettei ainoo elämä olis koulu ja kotona koiran ja poikaystävän kanssa oleminen.
jos kiinnostaa niin sähköpostia voi laittaa osoitteeseen jansuvaan@hotmail.com

Vierailija

Moi! Yritin laittaa sulle mailia, mutta jostain syystä ei suostunut lähettämään tuohon osoitteeseen? Täällä olis ollut kanssa yks 22-vuotias tyttö, joka etsii ystäviä - jos oli tarkoituksella pois käytöstä niin no worries, jos ei niin voisin laittaa uudelleen mailia! :)

diudiu

aika vanha ketju tämä, mutta vieläkös täällä vaasassa kaivataan seuraa? täällä olis myös 21v tyttö joka kaipaa uusia kavereita täältä suunnalta :)

yevenn

Moii! Huomasin tän ketjun ku täällä on 19v. tyttö muuttamassa Vaasaan elokuun lopussa opintojen takia ja uudet kaverit on aina enemmän ku jees! :)

kathy_

mäkin oon muuttamassa vaasaan opiskelemaan :) olis kiva tutustuu ihmisiin kun tosiaan pk-seudulta tulossa enkä oikeen ketään vaasassa vielä tunne

Oona

Hei! Olen 21-vuotias tyttö, asun Vaasassa (tällä hetkellä olen kesälomalla Etelä-Suomessa) ja minäkin haluaisin saada uusia ystäviä Vaasasta! :) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat