Suht. pitkille hiuksille tyyli

Vierailija

Olisi pieni ongelma. Minulla on suht. pitkät hiukset ja enkä keksi oikeastaan mitään miten pitäisin nykyään hiuksia. Pidän ne lähestulkoon nii joko ponnarilla, auki tai sillain 'pieni nopea nuttura' tai joku vastaavaa. :)

Haluaisin saada itselle keinoja, että miten saisin pistettyy vaikka joka aamu hiukset ja niin pois päin.. Olen näihin perus asioihin kyllästynyt nii paljon ja uusia ideoita oisi oikeastaan kiva saada. :)

Joten pyydän teiltä todella paljon neuvoja, että miten te laittaisitte ja jotain helppoja neuvoja. Koska en oikeastaan itse osaa pistää niitä hiuksia erityisesti mitenkään. :/

Kommentit (4)

Vierailija

Lisäys viellä, että.. En todellakaan osaa muuta laittaa, kun nuo mitä mainitsin. Siksi myös haluaisin tietää, että olisiko jotain bile-/juhla-/ tai ihan joku peruskampaus hiuksille. Ja tyyli on perjatteessa kerroksittain leikkaus ja siinä pidän, joten neuvot olisivat parasta tällä hetkellä. :)

Vierailija

Itsellänikin on suht pitkät hiukset kiireisimpinä aamuina pidän ne yleensä kiinni tai suoristan nopeasti tai laitan nopean nutturan. Kun ei ole kiire kiharrran hiukseni tai nopeampi tapa on letittää hiukset kolmeen osaan ja vetää hiusten päältä suoristus-tai muotoiluraudalla ja kun letit avaa tulee lainekiharat

Vierailija

Pitääkin kokeilla tuota, että letittää hiukset kolmeen osaan ja sitten vetää hiusten päältä suoristusraudalla. Kuullostaa todella helpolta sen tekeminen ja muutenkin, että siitä voisi tulla hienot vaikka yhdistettäisiin bilekampaukseen.. :) Mutta juu, pitää kokeilla sitä vaikka tässä lähiaikoina, kiitoksia siitä vinkistä! :)

Vierailija

Minä taas pidän ruodon tapaista letti,letti,ponnari,nutturaa aika harvoin ja muutenkin pinneillä ja muilla mitä nyt päähän tuleekaan :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat