Värinpoisto (punaseista takaisin blondiksi.) Help me :)?

Vierailija

Apuaa ystäväiseni, menin värjäämään tukan kolmisen kertaa punaisella värillä ja yhdesti ruskealla siihen päälle, nyt haluaisin takaisin blondiin sävyyn,auttaakohan värinpoisto(t) asiaa yhtään,vai jääköhän tukkani vain oranssiksi :(?

Kommentit (7)

Vierailija

Tiedätkö onko sulla punapigmenttiä omassa tukassasi? Pysyikö punainen väri hyvin tukassasi vai haaleniko nopeasti ruskeaksi tms.

Ainahan on mahdollista saada vaalea tukka, jos on vaan valmis tekemään monta värinpoistoa ja vaalennusta, ostamaan hopeashampoon ja hoitoaineen sekä käyttämään paljon aikaa!

Vierailija

Punaisesta blondiin on varmaan aika suuren työn tulos, ja värinpoistot mitä todennäköisimmin vahingoittavat hiuksiasi pahasti.

Sinuna ehkä koittaisin saada hiuksista ensin punaisen sävyn pois, yksi kampaajaystäväni värjäsi punaista vihreällä, ja sen jälkeen ruskealla, jolloin lämmin punaisen sävy lähti kokonaan, eikä alkanut paistaa värin alta. Ruskeasta on helpompi lähteä sitten vaalentamaan, pikkuhiljaa ja hellävaraisesti, jollet halua keräillä hiuksiasi lavuaarista :)

Vierailija

Ei ole punapigmenttiä omassa tukassa onneksi, joten punainen väri haalenee tosi nopeasti pois tukasta. Hopea shampoo ja hoitoaine on jo hankittu, nyt vaan miettimään uskallanko koittaa sitä värinpoisto kampaajalla tehdä. :) Aikaahan siihen varmasti menee että niistä saa taas vaaleat,mutta oma vika :D.

Vierailija

Niin ja monta vuotta(ainakin 12-vuotta) tosiaan oli vaaleat ja sitten hölmöyksissäni menin värjäämään punaisella. Juurikasvun alta pilkahtaa sitä vaaleaa pohjaa jo läpi, niin mietin että jos tosiaan parisen värinpoistoa ottaisi ja katsoisi miten hiukset reagoi :). Onko kellään muulla kokemusta punaisesta saada takaisin vaaleat ja miten on onnistunut? :)

Vierailija

Itse olen tehnyt kerran värinpoiston kun halusin tumman ruskean vaaleammaksi, se onnistui todella hyvin! Nyt haluisin tehdä saman uudestaan koska minäkin olin tyhmä ja värjäsin hiukset kampaajalla ja ne menivät pilalle. On myös olemassa värinpoistopesu ja pelkkä värinpoisto. En tiedä kumpi tekee pahempaa jälkeä hiukselle. Mutta jos hiukset eivät ole ihan hirveässä kunnossa niin voi kyllä kokeilla. Voihan niitä huonoja latvoja sitten leikata. Itse haluisin kanssa saada punaisuutta pois hiuksista mutten tiedä miten..

annica

Itselläni on syvän kuparin värinen tukka tällä hetkellä ja haluaisin myös lähteä vaalentamaan. Värinpoisto mietityttää, mutta samalla myös houkuttaa melkoisesti. Minulla on joskus ollut letti todella huonossa kunnossa liiallisten vaalennusten seurauksena ja siksi pelkäänkin, että tulevan värinpoisto-operaation myötä kohtalo on samanlainen. Ei kai tässä ole muuta vaihtoehtoa, kuin ottaa suunnaksi kampaajan tuoli ja käydä tekemässä ainakin se yksi värinpoisto. Katsellaan sitten kuinka karseassa kunnossa pää on..

Vierailija

Varovasti niiden värinpoistojen kanssa! Oma tukka näytti muutaman värinpoiston jälkeen niin karmealta hampulta, että vieläkin (kolmen vuoden jälkeen) taistelen saadakseni nämä parempaan kuntoon. Toisaalta kyllä vastikään vasta värjäsin blondin pois, joka heti auttoi asiaa.. Hiuslaatuni on kyllä muutenkin aika huono, että jollain muulla tietenkin voi kestää tukka paremmin käsittelyä =D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat