e-pillerit ja seksihalu

Vierailija

Kokemuksia noiden yhteydestä? Oon tässä pohdiskellut, että kuinka suuri merkitys e-pillereillä on seksihalujen katoamiseen? Vai onko onko mulla muita ongelmia vaan...?
haha siis jälkimmäiseenhän en toivo vastauksia;p

Kommentit (7)

Vierailija

mulla ainakin tuli vähän sellane kuiva kausi... :--D kyllä me seksiä harrastettiin mutta ittellä ei enää tullut oikeestaan sellasia 'pakko saada' jonka huomas sitten kun pidin taukoa pillereistä :---D eli voi joo johtua hyvinkin pillereistä jos muuten vaikuttaa olevan suhde kunnossa :---)

Vierailija

mielenkiintoisintaha tässä on se että, olen syönyt pillereitä peruskoulusta lähtien ja alunperin akneen, ja ehkäsy on ollut vaan sivuseikka, niin mulla ei oo oikeestaan kokemusta ilman pillereitä olosta...
Täytynee varmaan lopettaa ja kokeilla miten käy...

megan-
Seuraa 
Liittynyt28.3.2011

mulla vaikutus on kyllä ollu tosi voimakas, ennen olin tosi halukas mut nykyään tuskin koskaan tulee sellasta "panettaa" fiilistä :D ja sit itel sen lisäks on ollu viel huonoo oloo ja tosi voimakkaita mielialan vaihteluita :P
mut mieluummi noi haitat ku raskaus

Vierailija

Mulla vaikuttaa ainakin tosi paljon.. Mulla on ollu käytössä kolmet eri pillerit ja kaikkien kokeiltujen merkkien kanssa ollu sama ongelma. Nyt on kokeilussa ehkäisyrengas ja tää on ainakin tähän mennessä tuntunu ihan sopivalta, vaikka ei halut tietenkään samat ole kuin ilman pillereitä/rengasta. Oon kyllä niin kateellinen niille joille ei tule pillereistä mitään sivuvaikutuksia =)

-dumb
Seuraa 
Liittynyt2.6.2009

Ei ole kyllä halut lähteneet yhtään mihinkään vaan tulleet kahta parempina ;) et en tiiä onko vaikutus uudella miehellä vai millä, mut enemmän kyllä tekee mieli ku koskaan aikasemmin ja tää on just nyt tän puolen vuoden aikana mitä oon syöny pillereitä. kuolisin jos ei tekis mieli ollenkaa huhhuh :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat