Missä tapasit kumppanisi?

Vierailija

Moi,

näin sinkkuna mietiskelen, että missä sitä törmäisi "parempaan puoliskoonsa". Joten kerro, missä kohtasit Hänet. Entisen tai nykyisen :)

(Sori, huomasin, että tätä on kysytty aiemminkin. Toiv. ei raivostuta!)

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Entiseni tapasin kaverini järkkäämissä kotikekkereissä, joihin eksyi lauma randomeja kuokkavieraita, joista yksi oli sitten exäni, jonka kanssa suhde kesti 3 vuotta.

Nykyiseni tapasin synttäriristeilylläni kun hupsista heräsin hänen vierestään seuraavana aamuna..... yhden illan jutusta tulikin useamman illan juttu ja kuukausi ekan tapaamisen jälkeen löysimmekin jo itsemme parisuhteesta toisiemme kanssa ja puolen vuoden seurustelun jälkeen avoliitosta :D

Vierailija

Entiseni tapasin hänen isänsä kautta.

Nykyiseni tapasin netissä. Se oli joku yleiskeskustelupalsta, ei mikään nettideittailu. Ja aluks mä en pitäny hänestä yhtään. Mut sitten juteltuamme lisää alkoi kiinnostus herätä ja nyt olemme olleet yhdessä vajaa kaksi vuotta. :) Netissä toki kannattaa olla varovainen, mutta mun kohdalla luottaminen kannatti.

Vierailija

Mä itte tapasin nykyiseni siten että hän oli meijän koulussa it-tukihenkilönä ja minä oppilaana :P ja tadaa, nykyään seukataa :P

Vierailija

Tapasin nykyisen poikaystäväni ensimmäistä kertaa AUTOSSA. : D Hänen piti viedä minut kotiin (kaverini oli käskenyt viedä, jottei tarvitse turhaa bussilla mennä pitkää matkaa, vaikkei se mua ois haitannut..) Jutussa kävikin niin, ettei ikinä löydetty kotiani, koska navi temppuili ja ei tunnettu paikkoja.. Mutta oli ihan sika hauskaa ja silloin ajattelin ''toivottavasti tää ilta ei lopu koskaan'' Ajeltiin ympäriinsä, eri kaupungin osissa ja kaupunkeissa, käytiin kahvilla, ajeltiin lisää ja kuunneltiin musiikkia, naurettiin, juteltiin,, Paras alkututustuminen sanoisinkos !:)

Vierailija

Netissä. Deittisivustolla. Itse tapaan niin vähän uusia ihmisiä niin päätin kokeilla.

Täytyy myöntää, että omaani en olisi törmännyt varmaan missään vaiheessa elämää. Suosittelen. Baareista on vähän turha etsiä. Joskus voi käydä tuuri, mutta yleensä vain yhden yön juttuja.

Jos järkeilee niin nettiä käyttää melkein kaikki ja oma tuttavapiiri on varmaan alle promillen siitä :D

Vierailija

itse huomasin että se unelmien kumppani voi löytyä erittäin läheltä! poikaystäväni ja minä olemme tunteneet 10 vuotta veljeni kautta, mutta nyt muutama kuukausia sitten syttyi se kipinä ja täysillä mennään! molemmat olemme kyllä tunnustaneet että ihastuneita oltiin toisiimme jo aikasemminkin mutta aloitteen tekeminen oli melkosen vaikeaa : D

Vierailija

Nykyseen ihastuin jo heti seiskalla ku alettiin käydä samaa koulua, ja seki on tienny mut jo yläasteelta. Ei kuitenkaa koskaa oikeen kuljettu samois porukois ja oltiin muutenki aika ujoja nii ei sit pahemmin tullu koskaa juteltua. Lukios kummatki oltiin katottu toisia vähä sillä silmällä mut ei uskallettu tehä alotetta ku aateltiin ettei oo mitää mahiksia ja mä seurustelin sillon melkeen koko ajan. Kirjotusten jälkeen kuitenki rohkasin itteni ja aattelin ettei sillä enää oo mitää väliä jos tulee pakit ja nolottaa ja aloin sit pikku hiljaa tutustua, ensi juttelin vähä baaris ja faces ja ylppäreiden jälkeen baaris ja sinä yönä laitoinki sille sit sellasen "vahinkoviestin" josta kaikki sit lähti. Kaikkeen sitä pitääki alentua.. :D mut nähtiin sit seuraavana viikonloppuna yhes tapahtumas ja sen jälkeen melkeen joka päivä ennenkö se noin 3 viikon päästä lähti armeijaan, eli inttileskenä oon ollu oikeestaan koko seurusteluajan ja puol vuotta viä pitäs olla. :)

Eli mun unelmamiehen suhteen mun piti vaa uskaltaa. :D

Vierailija

Netissä sattumalta. Olin silloin 19v. ja hän 23v.

Kaikki tuttuni oli poistaneet jo aikoja sitten IRC-Galleria -tunnukset, mutta yksi ilta eksyin sinne hetkeksi. Kuviani oli käyny katsomassa unelmieni mies. Muttei jättänyt kommenttia. Kommentoin ohimennen että hieno harrastus, hatunnoston arvoisesti rakennellut moottoripyöriä. Meillä oli samoja mielenkiinnon kohteita. Hän vastaili ujosti mutta ystävällisesti, ei ollut lainkaan (eikä ole vieläkään) tunkeileva kuten kaikki muut (juu kyllä, nyt yleistän).

Olin menettänyt toivoni kokonaan ja ajattelin, etten katso vuoteen pariin miehiin päinkään, aikaa kun on. Netistä nyt viimeiseksi ajattelin sankariini törmäävän.
Nyt ollaan oltu kihloissa lähes vuosi ja vuoden verran nukuttu joka yö saman peiton alla...^^ Kyllä sen tietää kun se oikea osuu kohdalle kuten iskäkin sen sanoi^^

Vierailija

Netin kautta taidettiin ekan kerran jutella, sen jälkeen törmättiin yhessä tapahtumassa, jonka jälkeen tutustuttiin kunnolla. Me tosin alettiin seurustella vasta reilun vuoden kuluttua siitä kun tutustuttiin :)

Vierailija

3,5 vuotta sitten 9.luokan päättäjäisssä, kun olin kaverini kanssa kaupungilla juhlimassa. Se tuli kysymään, että lähdettäisiinkö sen mukaan joihinkin bileisiin. Kuukausi sen jälkeen alettiin seurustelemaan. (:

glamnation
Seuraa 
Liittynyt9.10.2010
nape

ensi juttelin vähä baaris ja faces ja ylppäreiden jälkeen baaris ja sinä yönä laitoinki sille sit sellasen "vahinkoviestin" josta kaikki sit lähti

nape mua jäi kiinnostamaan, et millanen toi sun "vahinkoviesti" oikein oli? :D

Vierailija

Oltiin juteltu netissä monta monta vuotta ja puhuttu et voitas tavata muttei niin koskaan käyny. Sit kuitenki sattumalta päädyttiin samaan tapahtumaan ja hengailtii siellä yhdessä ja oltiin sit vähän lähekkäämminkin. Sen jälkeen hän torjui minut, mutta kuukautta myöhemmin halusi tavata ja katsoa, jos juttumme toimisi. Nyt ollaan oltu 1,5 vuotta yhessä, ja oon varma että hän on se oikea!:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat