Apua kalevala-korun kanssa

Vierailija

Toivottavasti tätä kautta saisi apua ongelmaan. Olen etsimässä tyttöystävälleni lahjaa ja haluaisin ostaa hänelle kalevala-korun. Tiedän että hänellä on riipus jo ennestään ja haluaisin ostaa samaa sarjaa, mutten tiedä mistä sarjasta on kyse. Tiedän että riipus on saatu Cosmon tilaajalahjana, joten osaisiko joku auttaa ja kertoa tuon korun nimen/sarjan?

Suhteen ensimmäinen joulu ja ensimmäinen koru. Jotain mitkä haluaisin tyttöystäväni muistavan vielä vuosien kuluttua, mielellään sillä että osasin antaa lahjaksi juuri oikean ja toivotun rannekorun.

Kiitos avustanne ja oikein hyvää joulun odotusta kaikille!

Kommentit (3)

Vierailija

Itse olen myös saanut lahjaksi tuota Vanamo-sarjaa ja nyt uusin ihastukseni on Lumikukka-sarja josta löytyy upeat nappikorvikset :)

Vierailija

Kiitos vastauksestasi. Mitä jatkoin googlailua, niin todellakin "Vanamo"-sarjasta on ollut ainakin joskus "ystäväsi tilaa, saat lahjan" tasoinen tarjous Cosmolla.

Toki helpointa olisi jos näkisi korun, mutta sehän olisi liian helppoa :D Täytynee luottaa löytämään tietoon ja ostaa tuo rannekoru. Eikä sillä, kaunis se on itsessäänkin.

Kiitoksia avustanne!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat