Mietityttää, olisi kiva saada näkökulmia!

Seuraa 
Liittynyt19.11.2011

Elikkäs, tästä tulee varmasti todella sekava teksti, mutta haluaisin jollekkin avautua tästä asiasta. Olen kohta 2kk tapaillut mukavaa miestä joka on antanut enemmän ja vähemmän ymmärtää välittävänsä minusta. Hän on 13 vuotta minua vanhempi (itse olen pian 22)mutta ainakaan minua ikäero ei häiritse, ennemminkin koen sen olevan hänelle "arka aihe". Hän vaikuttaa kaikin puolin hyvältä tyypiltä ja yhteinen kaverimmekin kehui häntä loisto tyypiksi.

Ongelma on kuitenkin se, että koen jollain tavalla hänen ehkä häpeävän?! minua. Mm. ehdotin hänelle että lähtisimme tämän yhteisen miespuolisen kaverimme kanssa joskus istumaan iltaa, niin hän kiersi kysymyksen ja jätti siihen vastaamatta. Lisäksi aina kun vietämme aikaa yhdessä niin olemme hänen luonaan emmekä käy missään ja tiedän hänen olevan sosiaalinen ja että hänellä on paljon ystäviä.

Minua ahdistaa tässä se, että tämä mies on parasta mitä minulle on tapahtunut kahteen vuoteen ja tapailumme on ihanaa ja mies on kiltti,mukava ja huomaavainen ja antaa uskoa että tästä voisi tulla mahdollisesti jotain. Itsekkin olen sitä mieltä että on hyvä edetä hitaasti, mutta en halua jäädä miksikään "leluksi" jolle soitetaan ja leikitään parisuhdetta kun ollaan kotosalla (mies tekee reissuhommia).

Lisäksi tiedän hänellä olevan paljon naispuolisia ystäviä, mutta häiritsee mm. naamakirjassa kuvat joissa pitää naista vyötäisiltä ja kommentteina mm:"olettepas te söpöjä yhdessä" ja tämän miehen kommentomana että" eihän meistä huonoa kuvaa saakkaan". Tulee vähän ristiriitainen olo, että onko hänellä useampikin tällaisia suhteita jne. Enkä haluaisi kysyä asiasta etten vaikuta miltään hullulta naamakirja stalkkerilta :D

Kuitenkin lopputuloksena on se että haluaisin kovasti tämän miehen itselläni pitää, mutta olen useiden huonojen ihmissuhteiden jäljiltä niin huono luottamaan ihmisiin että pelkään koko ajan pahinta ja pelkään mm. että hänestä paljastuu juurikin jotain mikä murentaa tämän orastavan luottamuksen täysin.

Onko kellään kokemusta samanlaisesta tilanteesta tai jotain neuvoja tms. ihan mitä vaan! :D

Kommentit (1)

Vierailija

Mieti, mitä haluaisit tehdä yhdessä miehen kanssa. Millaisen suhteen itse haluaisit? Haluaisitko käydä leffassa? Baarissa? Kaupungilla kahvilla? Tavata ystäviä? Ehdota sitä kaikkea miehelle. Kerro, että nämä asiat ovat sinulle tärkeitä, että haluat tehdä muutakin kuin olla möllöttää neljän seinän sisällä.

Jos et voi hänen kanssaan saada sellaista suhdetta kuin haluat, tehdä niitä asioita, mitä miehen kanssa haluat tehdä, on ihan sama, mikä on siihen syy. Se voi johtua siitä, että hänellä on toinen suhde, siitä, että hän häpeää sinua tai siitä, että hän ei jaksa reissaamisen jälkeen innostua ulkoilusta ja ihmisten näkemisestä. Oli syy mikä tahansa, se ei johdu sinusta.

Sinun pitää kuitenkin miettiä, mitä itse haluat suhteelta. Maailma on täynnä eri tavalla ihania ihmisiä, ja jos hänen tapansa olla ihana kiehtoo sinua, mutta jättää sinut kuitenkin toiveinesi ja tarpeinesi yksin, sinun pitää harkita suhteenne tulevaisuutta. Yhdessä olemisen nautinto tai sen puute määrittää suhteen laadun, oli kyse sitten avioliitosta tai ystävyydestä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat