takaapäin

Vierailija

en ole kovin kokenut seksin harrastaja, mutta en ensikertalainenkaan. Tässä pari päivää sitten kun meillä oli mieheni kanssa kuuma sessio menossa, huomasin, että kun hän otti minut takaapäin (koiratyylillä) se sattui todella paljon alavatsaan, niin että oli pakko vaihtaa asentoa. Kokeilimme koirassa eri kulmiakin mutta silti työntö tunutui ikävästi alavatsassa. miksi näin? onko kellään muulla käynyt noin?
ei minullakaan ennen.
ps kertokaahan hyviä asentoja orgasmiin yhdynnässä!! ;)

Kommentit (7)

Vierailija

itsellänikin koira-asento sattuu yllättävän usein juuri alavatsassa. Syynä voi olla miehen liian iso vehkeen koko... en tosiaan tiedä miksi minua joskus sattuu ja välillä ei, jännä kroppa XD

Olen omasta mielestäni sen verran mielenkiintoinen tapaus, että saan orgasmin vain ja ainoastaan yhdessä asennossa- se perus mies päällä-asento !
olemme kokeilleet vaikka mitä (minä päällä, lusikka-asennossa, takaapäin sängyllä ja seisaalteen ) mutta mikään muu asento ei tuota samanlaista tulosta. Silti olemme hyvin tyytyväisiä seksielämäämme eikä joka yhdynnässä ole pakko tulla ;)

Vierailija

Sama täällä. Koirassa tuntuu aina poikkeuksetta ikävältä tai ei juuri miltään, eikä syytä tiedetä.

Kannattaa kokeilla lusikassa, tuntuu kuulemma täysin yhtä hyvältä miehelle ja ainakin mulle se on se kaikista paras :)

Vierailija

joo ei se mun miehen vehje mikään pieni ole, joten mietin ite ihan samaa että josko se koko sitten vaan vähän kirpasis. lusikka on mukava mutta ehkä vähän hankala, että saisin.
ja olen samaa mieltä että eihän sitä ole yhdynnässä aina pakko tulla, ja silti hyvältä tuntuu! se olisi vain ihana kokea!

Vierailija

itselläkin useimmiten juuri takaapäin tekee välillä kipeää, saattaa johtua siitä, että se on sellainen kulma että penis saattaa hangata kohdunkaulaa (kulma on sellainen, että se on lähempänä ), ainakin näin olen jostain lukenut joskus, että voi olla syy. mutta en ole mikään lääkäri joten en voi varmaksi tätä julistaa:)

Vierailija

Mullakkin sattuu joskus just tossa asennossa ja yleensä just miehen kans jolla on suht iso varustus.. Oon huomannu et jos laitan koira-asennossa jalat yhteen ni sit ei satu.. jst syystä, pystyn kai paremmin kontroloimaan et miten syvälle sit pääsee työntyy ni se vaikuttaa ja on se miehistäkin tuntunut hyvältä kun sit tuntuu entistä tiukemmalta ;)

Vierailija

Minuakin sattuu takaapäin jos asentoon vaihtaa liian aikaisin, tarpeekis lämmettyäni se kuitenkin sujuu ihan kivuitta. En kyllä nauti kovinkaan paljoa asennosta, mutta poikaystäväni tykkää.

En saa itse yhdynnässä orgasmia missään muussa asennossa, kuin itse päällä ollessani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat