Tumppauksen Tukikerho!

Seuraa 
Liittynyt3.12.2010

Tein tänään päätöksen tumppauksesta. Taas.
Olen lopettanut tupakoinnin noin 15-20 kertaa menneen kesän aikana.
Kuulostaako tutulta?

Nyt teen kaikkeni pysyäkseni sauhuttomana. Haluaisin kuulla teiltä cosmolaisilta, oletteko te joutuneet taistelemaan tumppauksen kanssa? Miten onnistuit siinä? Mitä opit sortumisesta?

Toivon että tästä ryhmästä on apua muillekkin, jotka kamppailevat tupakkaa vastaan.
Tumpataan kimpassa Ü

Kommentit (3)

Vierailija

Jjoo, todella hyvä juttu ! Sillä olen nyt itsekkin päättänyt että lopetan. Olen nyt polttanut reilut 3 ½ vuotta, ja sillä välin halunnut monta kertaa lopettaa, mutta koskaan ei ole ollut tarpeeksi "hyvää" syytä lopettaa. Nyt sitten maanantaina päätin, että nyt minä lopetan. Olen nyt kahden päivän aikana polttanut vain 2 tupakkaa, eikä minun edes tee mieli :) Onneksi!

Hankalinta lopettamisessa on se, kun on tottunut tupakoitsemaan. Siitä on tullu jo tapa. Aina aamulla herätessäsesi, ruoan jälkeen ja niin. Mutta, kai siitänkin sitten pääsee eroon : )

Vierailija

Itse polttanut melkein 8 vuotta ja nyt riitti. Useeseen otteeseen koittanut lopettaa huonoin tuloksin. Nyt on motivaatio huipussaan kun terveys vähän romahti tossa ja muutenkin alkaa ahdistaa toi törkee rahanmeno röökaamiseen. Hankin Zyban-kuurin, nyt ollut 3 pvää vasta polttamatta. Jokseenkin jo fyysisesti parempi olo mut henkisesti joudun käymään kovia taisteluja itseni kanssa. Lääke auttanut mua sillain että ei tee oikeastaan mieli röökiä, mut taas sivuvaikutuksena itkettää kaikki, siis ihan kaikki!! :D Mut pitäis helpottaa ajan myötä. Avopuolison tuki ja tsemppaus auttaneet kovimmilla hetkillä. Jännityksellä ja kovalla tahdolla täs mennään, yks päivä kerrallaan :)

Teebo
Seuraa 
Liittynyt3.12.2010

Aloitin lukemaan kirjaa, joka kannusti luopumaan tupakasta (olikohan sen nimi Tupakkapakko... Oon huomannut että sen avulla mulla on paljon varmempi olo siitä, että lopettaminen onnistuu.
(idea siitä, että luen tupakoinnin lopettamisesta lähti cosmosta. Yhdessä numerossa kerrottiin kirjasta, Stumppaa tähän, joka on ilmeisesti auttanut monia lopettamaan)
Kaveri kertoi myös niistä sähkötupakoista.. Mutta eikös niitä saa vaan tilamalla ulkomailta, ymmärsin että niiden myyminen suomessa on laitonta..?? Ajattelin kutenkin yrittää aluksi pelkällä nikotiinipurkalla ja tahdonvoimalla lopettamisen Ü

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat