ongelma makuuhuoneessa

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa kolmisen vuotta ja olemme asuneetkin yhdessä jo vuoden. Poikaystäväni on ihana ja huomaavainen, kiltti, kohtelias ja selvästi välittää minusta. Meillä on myös samanlainen huumorintaju ja meillä on hauskaa yhdessä. Meillä menee siis oikein hyvin. On kuitenkin asia, joista olen suuresti huolestunut.

Emme siis tunnu makuuhuoneessa pääsevän puusta pitkään. Olin neitsyt, kun tapasimme, ja se oli poikaystävälleni varmasti jonkinasteinen yllätys, vaikka hän suhtautuikin asiaan oikein positiivisesti. Etenimme rauhallisesti ja tutustuimme toisiimme, eikä kummallakaan ollut kiire harrastamaan seksiä. Pitkän aikaa vain nukuimme lähekkäin, mutta vähitellen mukaan tuli sitten muutakin. Kun olimme niin pitkällä, että olisimme voineet mennä loppuun asti, poikaystäväni ehdotti, että voisimme mennä jonnekin reissulle, ja tehdä sen siellä. Lähdimmekin parin kuukauden päästä yhdessä matkalle, jonka aikana todella kokeilimme yhdyntää ensimmäisen kerran. Se ei sujunut ihan ongelmitta, poikaystävälläni oli vaikeuksia tulla sisääni, mikä nyt oli ehkä odotettavissakin. Poikaystävälleni tilanne kuitenkin ilmeisesti aiheutti aika paljon paineita, koska kun satuin ynähtämään ehkä hiukan sen kuuloisesti, että tekee kipeää, poikaystäväni erektio tuntui lopahtavan, ja hän ehdotti, että jätetään homma nyt tähän ja jatketaan joku toinen kerta. Olin samaa mieltä, joten kävimme sitten vain nukkumaan. Tämä tapahtui matkan viimeisenä iltana, joten emme enää matkan aikana voineet yrittää uudelleen. Reissun jälkeenkään poikaystäväni ei ole vaikuttanut halukkaalta kokeilemaan uudestaan, vaan puuhailu on aina loppunut ennen kuin olemme päässeet niin pitkälle.

Ennen kuin muutin poikaystäväni luokse viime vuoden syksyllä, olin kolme kuukautta työharjoittelussa ulkomailla, joten jouduimme olemaan pitempään erossa, vaikka kävinkin hänen luonaan kerran harjoittelun aikana. Kun palasin Suomeen, fyysinen läheisyys tuntui jollain tavalla kadonneen väliltämme. Vielä käydessäni Suomessa olimme hieman peuhanneet makuuhuoneessa, mutta paluuni jälkeen siellä ei ole tapahtunut juurikaan mitään. Nukkumaan mennessä saan pari suukkoa, ja saatamme nukkua lusikka-asennossa, mutta ei mitään muuta. Olen itse todella ujo tekemään aloitteita (johtuu ainakin osittain kokemattomuudestani), ja näköjään poikaystäväni on lopettanut niiden tekemisen. Olen kyllä yrittänyt vihjailla hänelle eri tavoin, että olisin halukas jatkamaan siitä, mihin jäimme, mutta ilman mitään vaikutusta. Viimeksi pari viikkoa sitten, kun olin pari päivää poissa kotoa töiden takia, lähetin hänelle tekstarin, jossa sanoin aivan suoraan, että kun pääsen kotiin, haluaisin vähän peuhata sängyssä. Poikaystäväni ei vastannut viestiin eikä myöskään kommentoinut kotona viestiä mitenkään. Eikä varsinkaan ilmaissut millään tavalla, että haluaisi samaa. Kävimme siis sinäkin iltana nukkumaan samoin kuin ennenkin.

Poikaystäväni vaikuttaa myös jotenkin estyneeltä alastomuuden suhteen. Hän ei ikinä näyttäydy minulle ilman boksereita, ja saunassakin hän pitää pyyhettä lannevaatteena. Itse taas saatan aivan hyvin kävellä asunnossamme alasti, enkä todellakaan ainakaan saunassa kiedo mitään pyyhettä ympärilleni...

Tulipa tästä nyt pitkä vuodatus. Jos nyt joku jaksoi lukea tämän loppuun asti ja osaisi vinkata, miten tästä tilanteesta pääsisi eteenpäin, niin olisin kiitollinen.

Kommentit (1)

Vierailija

Mun mielestä sun kannattais nostaa kissa pöydälle. Mennä rohkeasti puhumaan hänelle asiasta suoraan, se varmasti helpottaa tilannetta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat