NEW YORK

Vierailija

Minulla olisi tarkoituksena lähteä New Yorkkiin Au Pairiksi ensi vuoden puolella. Olen vielä 17-vuotias. Onko joku ollut New Yorkissa Au Pairina (Tai on tällä hetkellä) Tai asuuko joku siellä?
Miten vaikea viisumi oli saada ja mitä muita papereita mun kannattaa ottaa huomioon yms ja vakuutukset.

Kommentit (2)

Vierailija

Moi! Mä oon ollu, olin 2007-2009. Mitä kautta oisit lähdössä?
Viisumin saaminen oli yllättävän helppoa. Piti vaan käydä siellä suurlähetystössä haastattelussa ja kaikki paperit kunnossa. Vakuutus kannattaa ehdottomasti ottaa. Jos yhtiöllä, jonka kautta oot lähdössä on oma au pairille tarkoitettu vakuutus, kannattaa ottaa se. Perheen valinta on ehdottomasti tärkeintä. Perheeltä kannattaa kysyä tyhmältäkin tuntuvia kysymyksiä, jutella myös perheen entisten au pairien kanssa yms. Eikä kannata tyytyä siihen ensimmäiseen annettuun vaihtoehtoon. Näitä ohjeita vois antaa vaiks miljoonan, mutta kannattaa luottaa siihen omaan fiilikseen mikä tulee sit. :)

Vierailija

Joo, piti siis ihan omalla nimimerkillä kirjotella tää. Jos on kysymyksii vielä niin autan mielelläni, jotta välttyisit kaikelta siltä kököltä jota tää au paireus myös sisältää. :) Toi edellinen vastaus oli siis mun. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat