Voisko tästä tulla jtn?

Seuraa 
Liittynyt2.10.2011

Olin tossa pari viikkoo sitten laivalla ja sit menin kiinnittämään huomioni laivalla esiintyvän bändin kitaristiin:P kuuntelin koko illan heitä ja meillä oli silloin todella paljon katse kontakteja :P. Meinasin mennä juttelemaan mutta sit en kummiskaa uskaltanu. No seuraavana päivänä menis taas kuuntelemaan heitä ja keikan jälkeen menin discoon. Siellä tää kitaristi poika tuli juttelee miulle!!! Olin niiin onnellinen!!!:) Sit olin hänen kaa koko loppun illan ja yön:P
Risteilyn jälkeen hää pyysi miut kaveriks fb:ssä niikun sovittiiin ja viestitellään päivittäin. Ja nyt täl viikol mie menin tapaamaan häntä Helsinkiin ja olin hänen hotellis yötä ja koko päivän hänen kaa:) ja meil synkkää ihan älyttömän hyvin!

Ongelma on vaa se et hää asuu Iso-Britannias ja siten myö puhutaan vain englantia. ja hää on ammatti muusikko ja matkustelee paljon. Ja et hää on 26 vuotta ja mie ooon vasta 17... mut meit ei haittaa ja välitetään ja tykätään oikeesti toisistamme. Juttuu riittää vaikka miun englanti ei nyt kummonen oo, pidän siitä et hää on vanhempi ja osaa huomioida minuu hyvin. esim. seksissä ( joka muuten toimiii:P)ja muutenki hää on niin kiltti ja herrasmies, niiku nyt britit yleensä on. Ja hää pitää tosi paljon Suomesta ja mie Englannista. Mitä mieltä ootte, voiko tästä oikeesti tulla jtn, vai tuhlaanko vaan aikaani...:)

Kommentit (2)

Vierailija

no mun mielestä tosta on turha alkaa unelmoida mitään kestävää pitkää suhdetta, tai ylipäätään mitään kovin helppoa tuo ei tule olemaan.
Kaukosuhteethan on todella raastavia, itse en ainakaan kestäisi.
Mutta jos oot jo rakastunut ja haluat olla hänen kanssaan, niin ehkä kannattaisi ottaa puheeksi olisiko hän vaikka valmis muuttamaan suomeen ja miettiä itse olisitko valmis muuttamaas suomesta pois, ellei suhde sitten jäisi kaukosuhteeksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat