Hiihteleekö kukaan nuori enään?

Vierailija

Niin, löytyykö täältä ketään joka tykkää harrastaa/ muuten vaan hiihdellä? itse tykkään, oon 23v. Tuntuu että moni inhoaa lajia, varsinkin koulun "pakko hiihtoa" mutta omalla ajalla se on mukavaa ja erittäin tehokas liikunta muoto :)

Kommentit (6)

Vierailija

Kyllä mä ainakin hiihdän silloin tällöin. Olen 23v mies ja ainoastaa murrosiässä en käynyt laduilla, mut armeijassa kipinä syttyi uudelleen ja talvisin tuleekin käytyä iltoisin hiihtelemässä. Hiihto on kyllä tosi tehokas kuntoilulaji ja todella vaivatonta jos vain osaa hiihtää :D

Vierailija

Itse olen aina tykännyt hiihdosta ja edelleen sitä tulee talvisin käytyä hiihtelemässä. Miinuksena on vaan se, että nykyisen asuinpaikkani lähilatu on valaisematon, erittäin mäkinen ja kiertää keskellä metsää useiden kilometrien matkan ilman, että voisi mistään kääntyä aikaisemmin pois. Reitissä ei itsessään ole mitään vikaa, mutta ei se ole hirmu mukavaa hiihdellä pimeällä ladulla pimeässä metsässä, etenkin kun ei näe, että onko ladulla edessä minkälaisia roskia, joita pitäisi väistää. Mutta silloin kun valoisaan aikaan ehtii suksille, niin kyllä siitä nautinnosta sitten kaiken aina ottaa irti.

Vierailija

ei kuulu kyllä lemppari lajeihin, mutta kun asun hiihtoradan vieressä ja onhan se nyt pirun hyvää liikuntaa niin tulee joskus lähdettyä...tekniikka tosin ei ole ehkä kaikkein tyylikkäin ja halussa;D

Vierailija

Juu, ite tykkään kans hiihtää, mutta nyt en ole moneen vuoteen hiihtänyt, koska ei ole suksia eikä monoja :D Pitäs vaa hommata ne itelle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat