Mitä olet voittanut?

Vierailija

Koska nettikilpailut ovat lähellä sydäntäni haluaisin kysellä muiltakin mitä kaikkea olette voittaneet kilpailuista ja arvonnoista?

Oma voittolista:

Meikkipaketti - Paikallisen kaupan maybelline kilpailusta
Matkalahjakortti 500€ - lehtiarvonnasta
Superlahjakortti 1000€ - www.prizeClub.fi arvonnasta

Onni on matkan varrella suosinut, mutta onhan noihin kilpailuihin tullut osallistuttua melkeinpä joka päivä! ;D

Kommentit (7)

Vierailija

uee :D

en oo netistä ikin mittee voittanu, mut Voicelta voitin ku kaverin kaa soitettii ni Voicen bileristeilylle liput. Halleluujaa että oli hauskaa! :)

Vierailija

Serlan pehmojättioravatuoli (siis semmoinen lapsille tarkoitettu)
Miesten musta t-paita misson cool punainen teksti "ENSISAMMUTTAJA"
Liput Anna Abreun ja Antti Tuiskun yhteisen kiertueen konserttiin

noi nyt tuli mieleen :D kaikkee tommosta _tarpeellista_ oon siis voittanu erilaisissa arvonnoissa :DD

Erika88
Seuraa 
Liittynyt29.6.2009

Olen voittanut liput kahdelle Voicen muotiviikoille, joihin en koskaan mennyt, koska en saanu kaveria, ja lipun yhden leffan ensinäytökseen, johon en myöskään koskaan mennyt, koska näytös oli keskellä viikkoa huonoon aikaan. Kävin silloin vielä koulua. Olen voittanut myös paikallisen sähköyhtiön kilpailussa kahdelle hengelle liput kesäteatteriin. Sinne menin poikiksen kanssa.

Olen voittanut myös ihan perinteisissä arvonnoissa koristeen, "kukkakorin", ja savesta tehdyn enkelin. :)

soip

Onhan niitä palkintoja tullut harvakseltaan voitettua, kun on jo vuosikymmeniä arpalipukkeita täytellyt. Ennen kilpailukupongit piti saksia lehdistä ja lähettää postissa, eli pikkasen vaivalloista oli nykypäivän nettikilpailuihin verrattuna. Palkintoina on tullut voitettua kaikenlaista pientä, mitään tosi arvokasta en ole voittanut. Voittoja on mm: kahvinkeitin (sisareni lainasi ja rikkihän se meni), hevostyttökirja, kuntotanko (en ole käyttänyt oikeastaan koskaan), kylpypyyhe, käsipyyhe, täkki ja tyyny, lahjakortit Seppälään ja Citymarkettiin.

Tuossahan niitä, saattaa olla muitakin, mutta ei nyt juuri muistu mieleen.

Ala-asteella koulussa oli tapana antaa hiihtokilpailusta tavarapalkintoja, mikä oli toisaalta rasistista, koska oli pieni koulu ja monta ikäluokkaa hiihti samassa sarjassa. En ollut vanhimmissa ikäluokissa ja niinpä sitä tuli oltua usein häntäpäässä ja palkinnot sen mukaisia eli viimeinen mitä kukaan ei ollut huolinut. Niitä palkintoja ei ole edes mukava muistella, toivottavasti moista käytäntöä ei enää ole Suomessa.

Terhinikulaa

Olen voittanut 1000 euroa rahaa, matkan ulkomaille ja 1400 euron arvoisen lahjakortin. :)

Osallistun kilpailuihin aika usein ja tiedän jo valmiiksi mistä löytää ilmaiset kilpailut. Nettihän on pullollaan erilaisia kilpailusivuja ja facebookissa on myös paljon nettikilpailuja. Minun mielestä Kilpailut on mukavaa ajankulua ja saa vähän jännitystä elämään, kun on kokoajan monessa arvonnassa mukana. Osallistu arvontaan sinäkin ja voit voittaa hienoja palkintoja, niinkuin minäkin! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat