Koin järkytyksen:o

Vierailija

Pakko tulla tänne täää mun tarina kertomaan mikä mulle sattui:

Menin lenkille ja kun olin vähä syrjäisellämmä seudulla missä ei ole muutakun pato ja metsää ja peltoa ja taloa kahen kilsan päässä.. niin olin pitkällä suoralla aika lopussa, niin mua rupes seuraamaan tummanvihreä auto...se meni hiljaa mun ohitse ja avasi ikkunan ja hymyili pedofiilimaisesti..meni ohi ja kun oli mennyt mutkan taakse niin pinkaisen pieneen metsään jossa perheelläni on saunamökki ja vieressä joki..olin saunamökin takana ja mies tulee sille tielle samaan kohtaan josta menin metsään ja pysäytti autonsa siihen ja tuli huutelemaan metsän laidalle "mä kyllä löydän sut", se etsiskeli mua siinä n.10minuuttia.. kunnes meni autoon ja ajeli vielä hetken etsiskelleessään mua.. ja kun se lähti juoksin kaks kilsaa niin kovaa kotiin kun vaan jaloista lähti.!
-----
VIIKKO SIITÄ

menin lenkille jatsomaan kaverin koiraa..oltiin istumassa tienvieressä ja silitin koiraa..sama kyseinen auto tulee ohi ja hiljentää ja pysähtyy viereemme, mutta ei avaa ikkunaa eikä ovea vaan tuijotti vain meitä..ja lähti..

ELI JOS NÄETTE TUMMAN VIHREÄN WOLKSVAGEN VENTO AUTON JA SITÄ AJAMASSA ISO MIES EHKÄ 40 W. NIIN VAROKAA SITÄ !

SAIN TUOSTA SELLAISEN JÄRKYTYKSEN ETTÄ EN HALUA MUIDEN SITÄ KOKEVAN..SYDÄN HAKKASI 200..!

Kommentit (9)

Vierailija

Missä päin tapahtui?

Nyt vaihdat ehdottomasti lenkkireittiäsi joksikin muuksi! Ja jos vielä satut näkemään auton ollessasi jonkun muun seurassa, ota rauhassa rekisterinumero ylös ja kerrot vaikka koulussa terveydenhoitajalle, joka saattaisi saada tietoa eteenpäin tai otat yhteyttä poliisiin ja annat rekisterinumeron heille.

Vierailija

Seinäjoella, olen ilmoittanut asiasta poliisille, mutta ei ole löydetty kyseistä miestä vielä ainakaan.. Koulussa otettu asia esille mm. terveyden hoitajan ja koulukuraattorin kanssa. ja siitä sitten poliiseille asia, mutta varokaa oikeasti jos tulee vastaan tuollaista !

Vierailija

Onko henkiolöstä uutta tietoa? Missä päin S-jokea tää on tapahtunu? Kun käyn koulua S-joella, ettei tuu sit vastaan, en halua kohdata tällaisia ihmisiä. Koulureittini on melko syrjäinen...

Vierailija

Hyi hemmetti. Älä liiku syrjäisillä seuduilla yksin ennenkuin mies on saatu kiinni. Jos hän tulee vastaan niin ala kiljumaan ja huutamaan minkä keuhkoista lähtee ja soita poliisille heti.

Otitko rekisterinumeron ylös? Seuraavan kerran kun näet auton niin ota se ylös. Rekisterinumeron avulla voi helposti ja nopeasti tarkistaa kuka on auton omistaja ja haltija.

Vierailija

Hyi, inhottavaa :( Mut tosiaan kannattaa olla varovainen! On se kyllä jännä, ettei me naiset saada olla missään rauhassa.. Itelle ei oo tullu vastaan tuommoista, mutta olisin aivan varmasti järkyttynyt, jos sattuis tapahtuu mullekin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat