Vuosipäivä- ja joululahja poikaystävälle

Vierailija

Elikkäs tarttisin jotain kivoja lahjavinkkejä mun poikaystävää varten. Ollaan seurusteltu kohta 3 vuotta ja haluaisin antaa poikaystävälleni jotain meihin liittyvää, mutta en keksi enää mitään omaperäistä, kun aika monet ideat olen jo toteuttanut. Myös joululahja on hakusessa, eikä sen tarvitsisi olla niin persoonallinen esim. sukkia ja boxereita olin ajatellut.

Poikaystäväni on 17 ja ei harrasta oikeastaan mitään muuta kuin salitreeniä. Itse olen 16.

Pistäkää siis kaikki mahdolliset ideat kehiin! Kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (10)

Vierailija

Ei hänellä ole mitään erityisiä harrastuksia tai mieliasioita. Tykkää ylipäätänsä monista asioista, mutta mikään ei ole yksi ylitse muiden. Hajuvesi on hyvä idea!

Vierailija

Itse mietin poikaystävälleni joululahjaksi boxereita koska vahingossa hajotin yhdet hänen boxerit! :D Oletko miettinyt, että jos itse olet vahingossa hajottanut jonkun hänen tavaran, että voisit korvata sen näinkin takaisin mutta hienommin ? :)

Vierailija

Oletko antanut aiemmin jo vuosipäivälahjaksi poikaystävällesi leikekirjaa seurustelunne vaiheista ? Esimerkiksi ensimmäisestä vuodesta kokoat kaikki kuvat ja kirjoitat vähän minkälainen päivä silloin oli. Omista tunteistasi yms.. Voit laittaa ylös kaikkia tärkeitä päivämääriä. (tällöin virallistettiin suhteemme, eka kerta :DD, kihlaus)

-chikika-

Vierailija

Itse olen käskenyt poikaystäväni katselemaan kaikkia nettisivuja eri liikkeistä ja sanonut esim. että vitsi tuo paita on kivan näköinen entä sinusta ? yms. Silleen saa hyvin tiedettyä mitä hän oikeasti haluaa koska kun suoraan kysyy tulee vastaus, en minä tarvitse mitää, riittää että minulla on sinut :)

Vierailija

Riippuu toki budjetista, mut yks hyvä ylläri jonka itse joskus järkkäsin poikakaverilleni ois et varaat jonkun kivan hotellihuoneen teille kahdelle, käytte vaikka yhessä syömässä eka jossain ja sit et kerro minne viet kundis, se saa nähä sen vasta paikan päällä ;) Toi oli kyllä selkeesti mieluinen ylläri, mut myös hyvinkin paljon rahaa kuluttava.... :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat