Onko normaalia masturboida "oudoissa tilanteissa"

Vierailija

Elikkäs metityttää exäni itsetyydytys touhut.
Seurustelimme pitkään mutta kun seksiä alkoi olla vähemmän huomasin hänen alkavan tyydyttää itseään esim. pelatessaan tai katsellessaan telkkaria yksin tai kanssani. Oli myös monia muitakin samankaltaisia tilanteita ja tuossa siis mietityttää juuri se, että hän kyllä selvästikkin tiedosti sen että näen.
Mietin oliko hänelle kehittynyt jonkinlainen "seksiriippuvuus" tai vastaava, esim stressistä, vai saiko hän kenties mielihyvää tietäessään että joku on siinä vieressä.
Toisinaan minusta tuntui ettei hän edes tajunnut minun tietävän mitä hän tekee vieressäni, koska joskus saatoimme vaikka maata vierekkäin ja hän peiton alla hiljaa hitaasti, välillä taukoillen tyydytti itseään.
Ja tämän lisäksi hän useimmiten jätti homman vain kesken laukeamatta.
En tiedä tarkkaa syytä seksimme hiipumiseen, mutta kun utelin sanoi hän yhdeksi syyksi vain väsymyksen ja kiinnostuksen lopahtamisen koko touhuun, yritin muutamia kertoja tehdä aloitetta mutta lopetin ne hommat kokonaan huomatessani ettei häntä vain yksinkertaisesti kiinnosta.
Ajattelin että tehköön sitten aloitteen kun siltä tuntuu, mutta sitten alkoikin tämä itsetyydytys juttu.
En ikinä kehdannut mainita asiasta koska tunsin kauheaa myötähäpeää.

Onko kellään samanlaisia kokemuksia, tai edes jotain tietoa tälläisestä? Jäi todella häiritsemään toi juttu vaikka erostakin on jo aikaa..

Kommentit (4)

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

no, mun exä taas hiplaili itseään niin, että jäykistyi ja senkin jälkeen vähän, mutta ei koskaan kunnolla runkannut. itsekään en ymmärtänyt sitä enkä ymmärrä kyllä vieläkään. mitä ideaa kosketella itseään niin että on kiihottunut ja lopettaa se sitten? :D

Vierailija

Mulla ainakin kaveripoika räveltää, en pidä sitä mitenkään kummallisena. Aina tehnyt niin... Etenkin kännissä jos on, ni käsi housuissa kokoajan.
Kehotan aina vaan pesemään kädet sen jälkeen..

Vierailija

Eli siis tommonen touhuko on aivan normaalia? mun mielestä kyllä aika ällöttävää, eikö ittensä räpellys oo ihan sitä itteään...että yksikseen rauhassa? :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat