poikaystävälle lahja

Vierailija

Poikaystäväni täyttää 19 vuotta enkä keksi hänelle mitään lahjaa tai edes joululahjaa. Onko lahjaehdotuksia tai mitä olette itse antaneet poikaystäville lahjaksi?:)

Kommentit (5)

Vierailija

ehkä omasta mielestäni parhaita lahjoja olisi;
-hajuvettä/joku hajuste setti
-taskumatti
-sydämmenpuolikas poikaystävälle ja itelles
-jokin muu koru kaulaan tai ranteeseen
-lahjakortti ja suklaata ! :)
-kylpytakki
-hmm..ja kaikkea muuta, kyllä sä jotain keksit:)

Vierailija

Minulla sama ongelma, tosin poikaystäväni vuoden vanhempi, mutta en millään meinaa keksiä joululahjaa.. Ei käytä koruja eikä oikein mitään hajusteitakaan, pelaamansa pelit nettipelejä ja vaatteitakin on jo tullut annettua..

Vierailija

Mulla sama ongelma joka vuosi!:D
Viime jouluna ostin Dieselin hajuveden josta tykkäs tosi paljon ja vuosipäivälahjaksi sitten rannekorun missä on sellanen "laatta", johon kaiverrutin meidän vuosipäivän.
Ja sitten tietysti mielikuvituksettomana ostin tämän vuoden joululahjaksi setin jossa on sama Dieselin hajuvesi kuin viime vuonnakin +deodorantti ja suihkusaippua.
Jos et muuten keksi mitään niin kysy mieheltäs et olisko sillä mitään lahjatoiveita. Sitte tulis ainakin ostettua mieluisa lahja :)

Vierailija

Itse ostin poikaystävälleni lahjan Citydealistä! Ihan mahtava paikka! Ostin kolemn ruokalajin illallisen kahdelle nepalilaiseen ravintolaan hinta oli 18€ norm, yli 30e. Sekä ostin tunniksi taivaalle pienkoneen kyytiin ja itse lentämään sitä. Hinta oli 149,00e (norma 650,00e) Mikä parasta lahjakortissa näkyy vain lahjan oikea arvo, ei se mitä mä olen siitä maksanut (; molemmat tulevat siis joululahjaksi kullalle.

Vierailija

Joulu lähestyy ja itse olen ostanut ihanalle kihlatulleni jo 3 joululahjaa!
- Hugo Bossin Boss Bottled tuoksu (Tuoksut on muutenkin hyviä lahjoja, paitsi jos miehesi ei juuri pidä tuoksuista. Ja saat miehesi tuoksumaan siltä, miltä itse haluat hänen tuoksuvan, heh!)
- Ruskea-valko ruudulliset flanellihousut
- Boxerisetti, missä on 8 erillaiset boxerit

Tietenkin se on miehestä kiinni, että eihän kaikki pidä samoista asioista, mutta kyllä ite sanon että:
- Tuoksut
- Lahjakortit
- .. paitsi jos tiedät hänen tyyliin kulmakivet, osta suoraan vaikka t-paita tai vaikka just flanellihousut
- Jotkin miehet pitävät myös koruista, joten miksei
- Kylpytakki tai pyyhkeitä

Vinkki: viime jouluna tälle samalle miehelle annoin lahjaksi korin, minkä sisällä oli salmiakkia, burberryn tuoksu, itse askarreltu kortti, kama sutra kirja, ja muutama muu itse tehty jutska (: Hän rakasti sitä!
Itse hän osti minulle ihania kylpyjuttuja ja mukaan lukien hierontaöljy, joka on ollut kovassa käytössä, eli myös hieronta on hieno lahja (= Siitä hyötyy molemmat!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat