Poikaystävälle joululahja!

Vierailija

mulla on ongelma...en millään keksi mitä ostaisin poikaystävälleni joululahjaksi! Oon aatellu sellasta hajustesettiäjasit siihen lisäksi viel jotain?
Mitä ite ootte ostanu?:)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Minkä ikäinen poikaystäväsi on? :)
Minulla on paljonkin ideoita, mutta ikä rajaa osan ehdotuksista pois.
Onko hänellä jokin tietty harrastus? Siihen liittyen voisi ostaa jotain. Olis ainakin mieluinen lahja.

-chikika-

Vierailija

Jees. Ajattelin ehdottaa taskumattia. Yhiltä nettisivuilta saa massasta poikkeavia hauskoja taskiksia. Mutta joo, nyt se ei oikein sovi. ;]
Itse teen aina kortin. Kaikki on tähän mennessä arvostanut elettä. Joten lahjan lisäksi kannattaa askarrella kortti. On vähän nähnyt vaivaa tärkeän ihmisen puolesta.

Ja nyt niitä lahjaideoita:
* kotelolompakko/lompakko. (sinne sisälle voit laittaa vaikka lahjakortin vaateliikkeeseen riippuen budjetistasi. tottakai voit myös itse kirjoittaa kortteja. tyyliin "tämä oikeuttaa hierontaan" yms. mielikuvitusta kehiin;)

* jokin peli, mitä hän on aina toivonut (varaudu, että loppu loma hänellä menee ruudun ääressä. haha)

* tilaa lehti vuodeks hänelle. etukäteen voit tiedustella, mitä tykkäis lukee

Toi sun ehdottama hajustejuttu on ihan kiva myös. Mutta se tuoksu on iholla aina eri, mitä kaupassa nuuhkii. Ellet sitten tiedä takuuvarmaa tuoksua. Olet nähnyt hänen käyttävän tai jtn.

Oliko mitään kivaa? Voin miettiä vielä lisää tai pirauttaa teini-ikäiselle veljelleni ja kysyä vinkkejä.

-chikika-

Vierailija

joo hei noi on tosi hyvii, ainaki toi "tämä oikeuttaa hierontaan" yms. mielikuvitusta kehiin;) <- tosi hyvä, ja sit joku hajustesetti ja jotai muuta, vaikka lahjakorttii viel siihe päälle nii eikös se olis iha miellyttävää ?:)

Vierailija

Noni.:) Kiva olla avuks. Ja ei välttis tartte mitään toho päälle. Ois tolleinki tosi hyvä ! Ellei sit joku lemppari karkkipussi. Toisaalta jouluna saa tarpeeks karkkii, ainaki suklaata. hihh

Vierailija

mun mielestä parhaat lahjat on esim;
-jotai hajuvesiä/shamppoota/joku hajuste setti mis tulee kaikkee mukana
-takumatti
-sydämmen puolikas poikaystävälle ja itelles
-joku muu koru kaulaan tai ranteeseen
-lahjakortti
^^:)

Vierailija

se vaan, että ainakin meillä päin mies ei tykkää käyttää koruja ollenkaan niin kannattaa ottaa selville, että jos ostaisi korun käyttäisikö hän sitä.

Mulla ainakin on ollut semirauhallinen fiilis viimiset parivuotta siitä mitä ostaisin ukolleni lahjaksi, kun kuitenkin istuskelen melkein aina hänen vieressään kun hän on tietokoneella ja siinä sitten ohi mennen kyselen 'ai että tuollainenko olisi kiva?' yms, ukko sitä ei rekisteröi pääkoppaansa mitenkään, että harkitsen sellaisen ostoa joululahjaksi/syntymäpäivälahjaksi.
Koko vuoden kun kattelee mitä esim. pelisivustoja hän käy läpi niin kyllä se väkisinkin tulee selväksi mikä on tämän hetken himotuin juttu ja niinkuin viimevuonna niin tänäkin vuonna kävi tuuri ja kyseinen peli jonka aion ostaa julkaistaan juuri ennen joulua niin tiedän ettei ukko sitä kerkeä käydä ensin ostamassa ;D

Vierailija

olen kysynyt, niin ainakin mun poikaystävä tykkää pitää koruja:) tai no ei nyt miljoonaaa korua kerralla mutta kaulakoru olisi sen mielestä iha hyvä:))

Vierailija

aaarg! itellä kans sama ongelma. rakastan ostaa lahjoja, mut aina tää iänikuinen pohtimminen, että mitä?? Ite oon ostanut poikaystävälle lahjaks mm. kellon (takana kaiverrus), tehnyt ite t-paidan kangasväreillä, tehnyt ite tyynyliina, ostanut pari cd-levyä, taskumatin, avaimenperän, jossa meidän kuva jajaja, vaikka mitä! tän joulun lahjoista en oo vielä ihan varma, mut miettiny oon jotain cd-levyä, pipoa, zippoa (siis sellasta sytkäriä :D) ja sit ajattelin käydä ostaas plektroja kaupasta ja jostain tussin/maalia mikä pysyis muovissa ja vähä tuunailla niitä,,, onneks on vielä aikaa keksiä... :)

Vierailija

Ostin poikaystäväl täs hiljattain lahjaksi sellasen selviytymis pakkauksen :D sisälsi hupparin,kortsupaketin,karkkia,bensalahjakortin,pipon mihin ite tein tupsun ja elokuvalipun :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat