hankala poikaystävä

Vierailija

Ollaan nyt seurusteltu poikaystäväni kanssa reilu vuosi. Muutamia viikkoja sitten poikaystäväni käytös minua kohtaan on kuitenkin muuttunut. Hän on sanonutkin ettei ole varma enää mitä tuntee minua kohtaan ja haluaisin elää sinkkuna. Kuitenkin toisaalta hän myös rakastaa minua ja välillä osoittaakin sen hyvin.
Ongelma on kuitenkin hänen käytöksensä minua kohtaan. Usein hän on tyly ja tympeä ja kun esim. soitan hänelle hän vastailee vain mm ja niin ja sanoo ettei jaksa puhua kanssani. Välillä hän taas on ihana ja samanlainen kuin ennen. En ymmärrä. Rakastan poikaystävääni hirveästi enkä haluaisi erota. Mutta pysyykö kukaan itseään kunnioittava ihminen sellaisessa suhteessa, jossa ei saa arvostusta osakseen ja tuntuu, että vaikka olisi kuinka ihana niin tulee vain rapaa niskaan..
Onko mitään tehtävissä parisuhteeni pelastamiseksi? :(

Kommentit (4)

Vierailija

no on toi aika tylyä... kysisin suoraan häneltä että haluaako hän jatkaa suhdetta vai ei..tai sitten pidätte vähän taukoa jos hän sitä ajattelee että jaluaisi vähän pitää väliä..mutta toivottavasti pysytte yhdessä:) muista kertoa tunteistasi hänelle joka päivä niin se ymmärtää miten paljo sä siitä välität:)

Vierailija

Mä kertoisin kyllä mun tunteista mutta en voi ku poikaystävää alkaa ahdistaa jos puhun niistä liikaa. Oon kyllä yrittäny tosi kovasti joustaa ja yrittää korjata meidän suhdetta, tai oikeastaan poikaystäväni suhtautumista muhun.. Mutta ei se onnistu koska poikaystävä ei tule yhtään vastaan siinä. Mulle tulee siinä vaa sellanen olo että mä olen tehnyt jotain väärin kun taas valitan..

JansQ

Sinuna ehkä antaisin poikaystävän nyt vaan olla, et laita viestiä etkä soita, pidät itsesi kiirreessä, kyllä se poikaystävä siinävaiheessa soittaa ja on kiinnostunut, kun huomaa, että sinullakin on parempaa tekemistä. tsemppiä! :)

sweet

Heh, mä varmaan olisin vaan istuttanu pojan vastatusten mun kaa ja että "Nyt puhutaan." Että jos siinä menee sillä hermo ja haluaa erota heti, nii sit se ei oo se oikea. Mutta ehkäpä noi yllä mainitut esimerkit on parempia. =D Mä en vaan jaksais kovin pitkään yrittää pitää suhdetta yllä, jos tuolla tavoin poikaystävä pistelis, sais aika paljon lepytellä. Älä stressaa itseäs puhki, tee kaikkee hauskaa vaikkapa kavereiden kanssa, kuten JansQ jo mainitsikin "pidä itsesi kiireisenä".=) Kaikki aikanaan, tuolla tavalla näkee sitten mihin päin suhde kääntyy. Se on nyt sun poikaystävästäs kiinni.=) Onnea yritykseen! Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin. =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat