Kokemusta Gestinyl e-pillereistä?

Vierailija

Sain tänään reseptin gestinyl pillereihin ja haluaisinkin tietää minkälaisia kokemuksia ihmisillä on niistä?

Syön tällä hetkellä cypretyliä, mutta sitä reseptiä ei suostuttu enää uusimaan, koska kuulemma korkeahormonisia e-pillereitä saisi syödä vaan muutaman vuoden. Tiedä sitten, mutta harmittaa vaihtaa hyviä pillereitä, joista en sivuvaikutuksia ole saanut yli tuplasti kalliimpiin jos ne eivät esimerkiksi käykään..

Kommentit (4)

Vierailija

Itse oon syönyt Gestinyl pillereitä nyt puoltoista vuotta eikä mitään valittamista! Aluks söin merciloneja mut niistä tuli nokkosihottumaa niin vaihdoin tähän eikä mitään oireita! :)

Vierailija

ite söin gestinylejä sen kolmen kuukauden verran ja oli pakko vaihtaa toisiin kun ne vain pahensivat entisestään kuukautiskipuja. Muuten olivat ihan hyvät, mutta en kestänyt niitä erittäin kivuliaita kuukautiskipuja, joita ne mulle aiheutti. (ennen siis ei oo ollu kovinkaan kivuliaat)

Vierailija

Mulle parhaimmat pillerit tähän asti, syönyt 4 kuukautta, eikä minkään näköisiä oireita. Rinnat kasvanut yhdellä kuppikoolla, mutta ei haittaa pätkääkään, koska ei arista tai ole kipua yhtään.

Halpa hinta on myös iso plussa. Ihan mahtavat pillerit mulle itselleni ainakin! :) Urheilukin on alkanut maistuun nykyään enempi, haha. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat