"väärään" ihastuminen suhteessa

Vierailija

Onko vika minussa vai suhteessa, kun ihastuin pelottavan helposti toiseen?

Olen seurustellut +2 vuotta ja joskus tunnen oloni kahlituksi. Ahdistaa, kun en tiedä haluanko viettää loppuelämääni kyseisen ihmisen kanssa ja olen korviani myöten ihastunut toiseen. Seurusteluajasta ollaan asuttu yhdessä 6kk ja molemmat ollaan 18-vuotiaita. Pelottaa, että mikäli suhde ei kestäkään, olen mahdollisesti tuhlannut vuosia väärän henkilön kanssa ja menettänyt mahdollisuuksia muihin. Tunnen itseni kamalaksi, tunnevammaiseksi ihmiseksi. Onko muilla ollut saman tyyppistä ja jos on, niin miten siitä selvisitte?

Kommentit (1)

Vierailija

Mulla vähän samanlainen tilanne just päällä. Ollaan seurusteltu poikaystävän kanssa 1½ vuotta ja tapasin vähän aikaa sitten baarissa kaverin tutun ja menin ihastumaan ihan korviani myöten. En tajuu miten se kävi niin helposti. Ja jouduin tappelemaan itteni kanssa etten tekis mitään väärää. Oon ehdottomasti pettämistä vastaan enkä halua ite olla sellanen mut tä on mulle tosi vaikeeta. Kerroin kyllä poikaystävälle tästä et ihastuin aika kovin ja se sai mut pelästymään. Ku astuin taksiin aloin itkemään täysillä, koska pelästyin miten voin tuntea sillä tavalla jotain ihan vierasta kohtaan. Tiedän jo tehneeni väärin ku oon puhunu sen kans viime aikoina aika paljon puhelimessa, ja mul on siit tosi huono omatunto.
Meil on kuitenki poikaystävän kans menny aika kauan jo melko huonosti, enkä saa siltä mitään huomiota tai hellyyttä. Ja kysyin siltä pari päivää sitten et onko se onnellinen ja se sano että ei. Ja että ei tunnun toimivan. En tiedä miks yhä roikutaan tässä suhteessa jos kumpikaan ei oo onnellinen. Tänään se lähti matkalle, joten en viitiny pilata sen matkaa puhumalla erosta. Ja kuitenkin kun ajattelen eroa se saa mut tosi surulliseks. Ei nähtäis enää koskaan. Se on tosi pelottava ajatus. Se on kuitenki ihminen kenen kans ooon ollu tekemisis joka päivä 1½ vuotta ja sit se yhtäkkii katois mun elämästä. Tiiän et meist ei oo miksikään kavereiks. Mut kuitenki tiedän et täst suhteest ei tuu yhtään mitään ja mun tunteet on kylmentyny aika lähelle pakkasta.
No nyt täs on viel sellanen et se toinen poika on halunnu nähä mua ja oon sanonu etten voi. Noh, eilen mulle tuotiin töissä paketti, joka oli siltä. Mä olin ihan ku pikkutyttö, enkä pystyny keskittyy töihin enää ja mietin et mitä ihmettä siel on. No siel oli kukka ja postista ostettu pulloposti, mis luki et jos en haluu tulla kidnapatuks seuraavana päivänä (tänään) ni ei kannaata olla kodin edustalla 5 aikaan! Voi miten sulosta! Ja mä en tiedä mitä mä teen! Tuntuu pahalta teen mitä vaan. Monet varmaan tuomitsee mut jos meen, ja mä tuomitsen itekki. Äh en mä tiedä ! 2 tuntia aikaa. Tuleekohan se joka tapauksessa tohon pihalle? Mut silti tä on must aika ilkeetä siltä et se ajaa mut tällaseen tilanteeseen, ku oon sanonu etten oikeesti voi nähä sitä.. Anteeks täst tajunnanvirrasta..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat